Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Før jeg ringer og kjefter på nav, så spør jeg her..(igjen...fikk jo aldri svar sist).. Jeg hadde siste permdagen min mandag 23.juni.. skal jeg ikke ha foreldrepenger i slutten av juni da??
Kamomille Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 jo, med minsre du eller arbeidsgiveren din har satt opp at du har ferie i juni måned
Gothminister Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Jo,det skal du ha da.. Skal vel ha for 15 virkedager da..' Ring dem og hør du.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Jo, det tror jeg du skal. Men kan det være at det er pga bankproblemene i går de ikke har kommet? Er mye kluss i min bank hvertfall. Og mange banker var ue i går.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Da er det bare og vente på at de skal ringe opp igjen da... Jeg fikk jo ikke mer enn vanlig i mai, så jeg må jo få nå i juni også...rart altså
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Nopp, har ingen arbeidsgiver fra den tiden.... hehe. Kontrakten min gikk ut i mai i fjor, så jeg har vært relativt uten arb.giver frem til nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå