Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen osm har vurdert å melde inn sin lille spire i en bokklubb?

og er det noen som vet om flere bokklubber enn bare godboken og bokklubbens barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å melde småen inn i bokklubbens barn,fordi det er så lett å avbestille der,får mail med alle tilbud og alle pakkene,og velger selv om jeg vil ha de =)

Skrevet

meldte du deg inn før du fikk de søte små?

var sel vmedlem der når jeg var liten:) så frister mest:) men sambo er nok litt uenig=) og går for goboken...

Skrevet

Tror ikke det går an å melde seg inn i bokklubbens barn før barnet er født fordi man må registrere fødselsnummer. I tillegg har de en babybokklubb som er ment for det første leveåret. Her kan man heller ikke melde seg inn før barnet er født, men jeg har sendt inn et forslag om at de bør fikse sånn at man kan melde seg inn med termindato sånn at man kan få første pakke til babyen er født. Håper de hører på forslaget:D Her er iallfall link til den klubben (det er mer en abonnementsordning det første året, og så antar jeg at man automatisk blir forespeilet å melde den lille inn i bokklubbens barn etterpå)

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=MK

Jeg har også vært medlem av bokklubbens barn og ungdomsbokklubben osv hele livet, så jeg sverger til det. Syns goboken-bøkene er litt dårlige. Har titta gjennom de hos nevøen min..

Skrevet

Gutten vi har på snart 2 år er medlem i Barnas egen Bokverden (www.beb.no). Vi er kjempefornøyd med den klubben, får alt på mail go superenkelt å avbestille. Bøkene han får leses med stor lyst og han er kjempeglad i de. Er delt inn i flere aldersgrupper på klubben så han er i mini som er 0-2 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...