heisand? Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 har sånn lappegreier til sykkel, kan jeg bruke det? hvordan gjør man dette? putter i vann for å finne hvor det er gått hull? kan jeg få nytt, det er vel bare et par måneder gammelt, så ganske ny vogn. ååååå irriterende
heisand? Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2008 lett å få nytt med kvittering? eller har de ikke ekstra hjul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå