lisa2 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hei Vi skal være bort i tre uker og har muligheten for å lage mye mat selv. (bor i leilighet) Leiebil og opphold er allerede betalt. Vi er 2 voksne og to barn. Er det bare jeg som synes det er litt lite eller er det passe? Husker ikke hvor mye vi har brukt de andre årene på ferie. Hva synes dere?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Kommer litt an på hvor dere skal hen egentlig.. I Tyrkia f.eks får man mye mye mere for pengene en i Spania.. =) Men 20.000 burde holde ja.. Med mindre dere skal shoppe masse masse ...
lisa2 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Ja, det er klart det kommer an på hvor vi skal. Vi skal til frankrike så det er jo ikke så veldig billig. Men hadde tenkt å la vær å shoppe veldig mye siden ferie budsjettet ble litt mindre enn planlagt. Vi skal vel klare oss greit skulle jeg tro. Takk for svar.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Da burde 20000 holde i massevis! Har vært på ferie i Frankrike i 4 uker og vi brukte under 20000 og da bodde vi hos familie og bil leide vi billig! Shoppet endel på markeder ting som jeg overhodet ikke har sett i Norge, men ellers ble det ikke så mye shopping! Dette er da 2 år siden, men prisene har ikke gått så mye opp!
Kamomille Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 hvis du tenker 20 000 på mat, snop, is osv i 2 uker så vil jeg si at dere har godt med penger. Så kommer det jo ann på hva dere evt skal gjøre av aktiviteter som koster og om dere skal shoppe.
lisa2 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 Det blir for det meste til mat ol. Det blir en tur til et badeland tenker jeg, men bortsett fra det blir det på stranda og ved bassenget tenker jeg. Shopping blir det lite av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå