Gå til innhold

Høygravid!! og tilbake fra ferie.... :o)


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Ja, nå er vi tilbake fra englands-tur. Det var kjempegodt å være på ferie, men litt slitsomt var det. Konserten var veldig bra, litt regn, men veldig varmt. Og vi gikk, og vi gikk, og vi gikk, og vi gikk.... :o)

Men koste oss stort, tross kranglete bekken-greier og tunge mager :)

 

Men guuuuud så godt å komme hjem og kose med Edvard igjen, han ble såååååå glad da vi kom hjem :D

Så nå skal jeg til oppknekking hos manuelterapeuten som endelig er tilbake fra ferie :o)

 

 

PS: Måneders "hardtrening" har endelig gitt frukter: Edvard kan telle til Fem!!! hu hei... så rart... han sier ikke en da, det er jeg som sier og så:" to, tre, fije, fe(m) (m-en i fem kommer av og til...)

hihi... sååå søt :o)

 

Håper det går bra med dere andre, og at dere koser dere!

Sessa, jeg krysser fingrene for at du får føde snart.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn i ny status! ;) Du er sprek som dro på den turen som gravid altså. Jeg er imponert. Dere fortjente uansett å stikke av litt før familien ble enda større! (Det burde vi ha gjort også og vips så var det for sent.)

 

Hehe, tenker Edvard ble glad ja. Linea holder på å le seg ihjel og hoppe i stykker gulvet i pur glede bare jeg har vært hos legen en time mens hun har vært hos mormor. Og så flink han er som har lært seg å telle. Linea har begynt å telle baklengs nå, ikke at jeg skjønner hvordan hun har lært det eller hva hun skal med det, men men... Unger er rare! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Kjekt dere har kost dere! Sprek er du! :-)

Er fantastisk å komme hjem til de søte små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...