Gå til innhold

Flere her som har blitt satt tilbake ved tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg litt lengre ned på siden her. Jeg var til tilig ul på mandag var da i følge mine beregninger 6+4. Vet helt sikkert når jeg hadde el. Legen mente at jeg var mellom uke 5 og 6 og embryo var bare 2 mm langt. Kunne tydelig se et hjerte slå. Spurte legen min om det kunne være noe galt, men han mente alt var i skjønneste order.'

Klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med det jeg da. Embryo burde jo vært større nå....... Noen som har opplevd det samme som det har gått bra med?

Hilsen en litt redd førstegangs gravid :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer med spira. Tror nok du kan slappe av. Egget kan vandre rundt der inne i opptil 14 dager før det fester seg det, så selvom du er helt sikker på hvortid du hadde el så kan det ha tatt noen dager før egget har festa seg. Og da er du litt kortere på vei enn du tror. Kroppen er litt av en luring hihi.

Lykke til videre.

Skrevet

Takk for svar Nina 38.. Slapper litt mer av nå. Bestilte meg en ny ul å Balderklinikken neste fredag jeg da. Bare for å sjekke før ferien. Blir dyrt dette, men gud det er verdt det,

Masse lykke til videre til deg også :o)

Skrevet

Jeg var på min andre innvendige UL i dag. og da fikk jeg se et hjerte som slo. For en fantastisk følelse!

Jeg var der for to uker siden og da kunne han ikke se hjertet. Skal egentlig være ni uker på vei nå, men gynekologen sa at jeg ikke var mere enn syv uker på vei med tanke på størrelsen av embryoet. Tror det er mange som har det sånn:) Du får uansett endelig svar på UL rundt uke 18:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Takk for svar Helene. Ja jeg bryr meg egentlig ikke om når terminen er, det jeg bekymrer meg litt for er om det er noe galt med embryo. Tok blodpørve på ikm dagen min og en uke senere, og de hadde steget riktig. Så da må jo egget ha festet seg??? Og derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor det ikke har utviklet seg utifra min syklus. Men er mange som skriver her inne at det kan gå i dvale noen dager. å trøster meg meg med det jeg... :o)

Lykke til videre til deg også

Skrevet

Så god å lese det du skriver. Pga SA har jeg i dag hvert til legen for henvisning til tidlig UL. Tenkte at det er nok å vente til uke 8. Det skal bli noen lange dager dit, er 5 uker på vei i dag. Som dere skriver her så er det jo verdt en liten titt...

Skrevet

Samme her . Var på UL og fikk sjokk at jeg er bare 6 uker på vei- Trodde 8 jeg da . Hun sa at det var pga SA jeg har hatt forrige måned. Alt vell her også ......hjerte slår :)!

Skrevet

Ja det virker som det er flere her som har blitt satt litt tilbake. Skal på ny ul neste fredag jeg, så tror nok ikke jeg roer meg helt ned før jeg har vært der. Men er sikkert helt i orden.

Masse lykke til videre jenter

Skrevet

Heihei! Inne og snoker fra 2.trimester...;) Jeg var på tidlig UL da jeg trodde jeg var ca. 14 uker på vei pga. de fant ingen forsterlyd. Da ble jeg satt tilbake 2 uker. Som om ikke det var nok ble jeg satt tilbake enda ei uke på ordinær, hehe...;P Så det trenger ikke være noe galt. Har en baby som har levd inni magen min nå i 6 mnd. og alt er bra! Ingen som vet nøyaktig når baby kommer, de må jo bare måle utifra det de ser. Ville ikke vært bekymret hvis jeg var deg.

Skrevet

jeg var på tidlig ul pga blødning,de to første ul lydene så de ikke noe,og de regnet ut at jeg skulle være 7,5 uke på vei,og fosteret 5,5 men da skulle de sett fosterslagene...var der 1,5uke etter i min uke 8...da så de hjertet på babyen og sa jeg var 6+4 og fosteret bare 4+4....så det er noe rare greier..hehe.... vet når jeg hadde siste mens og alt...er nå rundt 10 uker,skal på ul om14dager og sjekke om alt er bra,fordi jeg vil vite det før vi drar på utenlands tur.

forresten...noen som har noen timps om hva man skal spise og ikke i varme strøk?

Skrevet

Tusen takk jenter.

Tror du kan spise masse i varme strøk. Men hold deg unna salater og kjøtt som ikke er godt stekt..

God ferie, og masse lykke til videre jenter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...