Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke så ofte jeg er innom her, men av og til må jeg logge meg inn og se hvordan det går med de jeg har blitt kjent med.

Det var så mange gode og koselige damer jeg gikk gravid sammen med :-)

Da jeg logget på var det en del PM, med de samme spm.

Når historien om verdens fineste og tapreste gutt kommer ut..??

Altså, jeg tror det er to nummer av Henne i juli.. Vår historie er i salg fra 21. juli i allefall.

Beklager til dere som har kjøpt det første nummeret pga at dere ville lese om oss. Jeg visste ikke at det var to julinummer...

Jeg velger å ikke oppdatere noe nytt om vår situasjon nå, det har skjedd en del vonde ting i det siste, men tapringen og verdens flinkeste lille skatt er her enda :-) Og det er vel det viktigste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender gode tanker deres vei... Og en god klem

Skrevet

For en nydelig gutt du har.

Sender en stor klem

Skrevet

Hei vennen min:)

Jeg blir like glad hver gang jeg ser du er her inne:-)

Tenker på dere hver eneste dag og ber om at lille Jesper og dere har det så bra som overhodet mulig.

Mange gode tanker og ønsker sendes deres vei.

Varme klemmer fra meg og min lille og en goood klem til Jesper:-)

Skrevet

vi støtter deg i tankene; og verdens flinkeste lille skatt har verdens mest utrolige tøffe mamma. Du har gjort ett under med din kjærlighet til han. Klem fra fra en augustmamma til en annen. Følger deg og føler med deg.

Skrevet

vil bare si at vi er veldig mange som tenker på dere og den vakre, tapre lille gutten deres.. stå på videre. god klem;)

Skrevet

Må si jeg tenker en del på dere=) Det har gått skikkelig innpå meg. Må si at dere er utrolig tapre og ikke minst lille Jesper=) Jeg klarer ikke å forestille meg hva dere går igjennom.

Sender mange gode og varme tanker til dere.

Klem

Skrevet

*Sender gode tankter*

Tenker masse på dere, en håpløs situasjon.

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal skrive, sitter her med gråten i halsen etter å ha sett på de nydelige bildene av gutten din! Sender gode tanker til dere jeg også! Du virker utrolig tapper og flink!

Gutten din var heldig som fikk en slik mamma som deg..

Skrevet

Kjempefin og blid solstråle du har!

Var lenge inne på BG sammen med deg, og etterhvert på trimesterene. Sto da mar79 foran i nicket. Tenker titt og ofte på hvordan det går med dere. Lurte også på når jeg skulle kjøpe bladet :)

Sender en stor klem!

Skrevet

Vil bare sende deg en god klem. Husker deg godt fra bim, vi fødte vel ganske samtidig. Tenker mye på dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...