Prinsemammaen Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Har dere noen gode tips? Vil ikke proppe i meg masse smertestillende....
ella72 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hei du, jeg har også stadig hodepine, ofte fordi jeg ikke har drukket nok. Drikke masse, mer enn du tror. Akupunktur kan også stagge hodepine. Det er hormonelt betinget da.
Vimsefrøkna Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 åh, jeg har også masse vondt i hodet om dagen..skikkelig slitsomt..håper det går over snart...prøver å drikke masse og få frisk luft jeg da...ellers ingen gode tips..noen ganger må jeg ty til paraceth, men prøver såklart å holde meg unna dette ...
birrisj05.02.09 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg slet med kraftig hodepine som gjerne varte to døgn i strekk de fem-seks første ukene. Nå har jeg ikke hatt hodepine på mange uker.
Sol + spire Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Drikk mye vann og ta en passe lang spasertur. det har gjort underverker for min del i hvert fall. =) Håper du blir bedre snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå