Gå til innhold

Flere som sliter med hodepine????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen gode tips? Vil ikke proppe i meg masse smertestillende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

jeg har også stadig hodepine, ofte fordi jeg ikke har drukket nok. Drikke masse, mer enn du tror. Akupunktur kan også stagge hodepine. Det er hormonelt betinget da.

Skrevet

åh, jeg har også masse vondt i hodet om dagen..skikkelig slitsomt..håper det går over snart...prøver å drikke masse og få frisk luft jeg da...ellers ingen gode tips..noen ganger må jeg ty til paraceth, men prøver såklart å holde meg unna dette ...

Skrevet

Jeg slet med kraftig hodepine som gjerne varte to døgn i strekk de fem-seks første ukene. Nå har jeg ikke hatt hodepine på mange uker.

Skrevet

Drikk mye vann, det hjelper!

Skrevet

Drikk mye vann og ta en passe lang spasertur. det har gjort underverker for min del i hvert fall. =) Håper du blir bedre snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...