Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke så ofte jeg er innom her, men av og til må jeg logge meg inn og se hvordan det går med de jeg har blitt kjent med.

Det var så mange gode og koselige damer jeg gikk gravid sammen med :-)

Da jeg logget på var det en del PM, med de samme spm.

Når historien om verdens fineste og tapreste gutt kommer ut..??

Altså, jeg tror det er 2 nummer av Henne i juli.. Vår historie er i salg fra 21. juli i allefall.

Beklager til dere som har kjøpt det første nummeret pga at dere ville lese om oss. Jeg visste ikke at det var 2 julinummer...

Jeg velger å ikke oppdatere noe nytt om vår situasjon nå, det har skjedd en del vonde ting i det siste, men tapringen og verdens flinkeste lille skatt er her enda :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Gøril.

Jeg husker deg godt fra bim. Vi hadde terin i samme periode, og historien din berørte meg veldig. Fint å få anledning til å ønske dere alt godt. Du er en vanvittig sterk dame, og lille Jesper har gjort stort inntrykk på mange av oss.

Klem

Skrevet

Hei! Har fulgt deg i det stille ganske lenge nå, men har aldri skrevet noe. Du skal da ikke beklage at folk har kjøpt det første nr et, er jo ikke din feil=)

Synest du er tøff jeg! Det virker som om Prinsen din har myye livsglede og kjemper tappert.Har jo sett bilder av han og han smiler tross alt sammen.

Vi tenker på dere alle sammen!

Skrevet

Har tenkt på dere. Synes dere er tapre jeg...

klem

Skrevet

Hei. Godt å høre at han er her ennå lille skatten deres. Har tengt mye på dere.

skal kjøpe bladet når d kommer ut.

Håper dere får en fin sommer uansett hvordan situasjonen er, syns du er kjempe tøff.

klæm

Skrevet

Hei

Godt aa "se" deg igjen selv om det er vanskelige tider for dere. tenker masse paa dere og kikker jevnlig etter innlegg fra deg. Ser det spoerres en del etter dere ogsaa saa det er mange som bryr seg.

Godt at den lille sjamoeren deres er hos dere fremdeles selv om dere har opplevd mye vondt i det siste og haaper dere kan faa noen gode tider naa.

Stor klem

Skrevet

Hei Gøril.

Vil bare si stå på...... må være utrolig vanskelig for dere, men du virker utrolig sterk. Skal lese historien deres når den kommer på trykk. Jeg vet at det er mange her som tenker på dere......

klem

Skrevet

Hei Gøril.

Jeg skal kjøpe bladet og lese om dere.

Om nyyydelige Jesper og hans fantastiske mor ( og sikkert far også :o)).

Tenker ofte på dere!

Varme tanker fra Alba.

Skrevet

Hei!

Nå har jeg nok "gått glipp av" historien din og hva som har skjedd, men skjønner at dere har vært igjennom en tøff og vanskelig periode (og er det fortsatt) med deres lille sønn!

Ønsker dere masse lykke til :)

Stor klem

Skrevet

Du skal vite at det stadig dukker opp tråder som går på om noen vet hvordan dere har det, så dere har absolutt gjort inntrykk på oss! Tror Henne kommer til å selge ekstra mange nummer denne gangen, pga dere.

Lykke til videre. Du virker utrolig sterk og bare det at det er et smilefjes bak nicket ditt gjør at jeg beundrer deg enda litt mer!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...