dritgrei hei hei! Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Og flyttemannen lo. 'dekk har like mye som folk mæ en middels stor enebolig! Jeg har da kjørt fløttelass i firråtjuge år, men detta har jeg aldri opplevd!' skjønner dere eller? JÆVLIG MANGE TING! Men nå er de pakka, og mye er kasta... Jeg gruer meg til å pakke ut! Jeg burde være glad nå, men jeg er ikke det. I natt har jeg rotet fra halv syv til nå. Babyen er tett eller sulten, dritgreijenta er tett eller trist. Dessuten ja hun inn søknad om stillingen som nestsjef i monsterbedriften i går kveld... ( Det er en kjedelig historie for seg). Og når alle på du tidspunkt sov samtidig, så snorkes det i vilden sky... Men jeg skal sikkert ikke klage, jeg bare sukker litt.
Urtete Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Man blir ikke glad når man ikke får sove og hvilt seg, dritgrei. Ingen blir det... To små barn som ikke sover er tøft nok i seg selv - om man ikke driver med flytting i tillegg. Mammaer blir slitne av sånt og da er det lov å klage litt, i alle fall her inne! Jeg sender deg haugevis med klemmer og heier og heier og heier på deg og dine! Og så må jeg si igjen at jeg er så veldig glad for at største dritgreigutten synes flyttinga er gøy! Heldigvis trenger du ikke bekymre deg for en trist og redd storgutt midt i det hele!! Og du - det bli likar i mårrå, sjø...
dritgrei hei hei! Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Å å å det blir likar i mårra...
Trollmora Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Enig, enig om at det bi likar i mårra ) Prøv å ta deg en liten lur samtidig som de to på nattrangelen skal ha dagluren sin. Kanskje du får en bedre ettermiddag av det? Mange ting sier du? Du har ikke vært hos oss! Da min tante flyttet hit til byen for ett par år siden, hvor hun skulle bo bare 1 år, så utstyrte vi leiligheten med alt hun hadde behov for! Hun tok med tv og sengetøy, rsten kom fra vårt overfylte "materiallager"! Ja ja nå skal ikke jeg flytte mer før jeg skal i penalet, (trur eg) så da kan jeg bare la det skure nede i kjelleren )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå