polarn & pyrene Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Kan en på 2 mnd få alergi. Han er nemlig tett i nesen og nyser en del, men det er nestn ikke noe snørr. Han har vært tett i nesten 3 uker nå. Jeg full ammer?
Regnbuens barn™ . Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Ja, det kan han få. Min eldste ble allergisk før han var 2 mnd gammel. Jeg fullammet også. Få en henvisning til allergiutredning av fastlegen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå