kei80 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har 3 svangerskap bak meg og de har tillig føltes like. Men denne gangen helt anderledes:) Den største forskjellen er at kvalmen ikke er her i det hele tatt,men det kan jo komme..ellers er alle de fysiske symptomene svakere kanskje dette er en gutt! andre som har det sånn?
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hei kei27! Jeg har to nydelig jenter og er nå gravid igjen. Hittil er definitivt dette svangerskapet annerledes enne de gangene jeg gikk gravid med jentene mine. Var ikke kvalm og så trøtt før som denne gangen. Så jeg går rundt og håper på en gutt, :-D Men om det blir en jente til, så blir hun og elsket like mye...
svanemamma Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Dette er mitt tredje svangerskap og jeg føler også at dette er annerledes enn de to andre. Har to gutter fra før og med de var jeg litt kvalm fra utpådagen og utover ettermiddagen og kvelden. Jeg gikk opp ca. 2 kilo de første 12 ukene. Denne gangen har jeg vært forferdelig kvalm hele døgnet og slitt med å få i meg mat. Det har heldigvis blitt litt bedre nå. Er 11+6 i dag og har gått ned 6 kilo.
kei80 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 spenndene å se om det blir en gutt på oss,håper jo også litt her siden jeg har jente fra før,men er som du sier spiller ingen rolle:) men blir uansett spenndene å se!
kei80 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 uff kjenner i gjen den sterkekvalmen fra tilliger svangerskap..Godt du er bedre! kanskje det blir tulle på deg denne gangen!Spenndene å se
tanyathe Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 jeg hade ingen symptomer med første mann som ble en gutt, men nå er jeg sulten og kvalm hele tiden, alle sier at hvis man har gutt fra før og hadde et problemfritt svangerskap, og men har ( så går og håper på ei LITA jente;)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 mitt første svangerskap var helt smertefritt. men nå orker jeg knapt røre meg før spyspruten står!! jeg er så sjuk!! det er helt forferdelig meen, da velger jeg å tro at min etterlengtede jente kommer da alltid ønska meg jente men ble IKKE skuffa da det kom en gutt sist!! det må ingen misforstå.. For jeg forguder sønnen min over alt! og er viktigst at de er friske, så blir like glad for gutt igjen. Selvom det hadde vært morro med jente denne gangen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå