Sunniva78 har to små Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Flere som har opplevd det? Merker det ved amming, men spesielt når jeg skal pumpe. Pumper og pumper i evigheter før utdrivningen setter i gang. Ofte i 10 min! Er ikke så veldig lysten på sånn hormonspray, for jeg har gått på så mye hormoner tidligere (prøverør). Jeg masserer litt først, og lukter på et baby-plagg. Har vakuum på pumpa også. Men likevel går det treigt. Noen med andre tips som kan hjelpe meg?
Gøril og Jesper :) Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hei søtefina mi :-) Jeg fikk ikke tregere utdrivning etter at mensen kom. Men jeg ammet ikke noe særlig da, bare pumpet Jeg har ikke noen gode tips til deg, men som jeg sa en gang før, så husker jeg en gang jeg hadde ordentlig spreng, så tok jeg vanlig nesespray (otrivin), og melka rant i strie strømmer like etterpå ;-) En barnepleier på Riksen anbefalte meg det, og hun sa at det hadde vært effektivt for flere. Skader jo ikke å prøve, selv om det muligens ikke hjelper? Får håpe noen kommer med litt mer ordentlige tips. Klemmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå