<3 girls <3 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 2 kg på under 2 veke... he helt angst for å gå opp...off..
Ellebettemor Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det er helt naturlig å legge på seg under graviditet- Tenk på at det er for barnets beste. Til tider legger man mer på seg.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Hei! Ser du også har termin i oktober.. Vi må bare ikke tenke på den hersens vekta. Har ikke vekt hjemme selv, så veier meg kun på kontrollene. Fikk litt skjokk sist gang da jeg hadde gått opp 3,5 kg. på en mnd. ca. Så totalen min var 7,5 kg. for noen uker siden. Men nå blir jo babyen stor inni her også, så ikke rart vi legger på oss =) 12-15 kg. i svangerskapet er jo normalt. Så lenge jeg ikke legger på meg 20 kg. så er jeg fornøyd, hehe..
<3 girls <3 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 eg la på meg 20kg sist sv.skap so er litt redd for å gjøre det dinne gangen også.eg gjekk ned 8 kg rett før eg vart gravid igjen så det er sikkert derfor eg er litt redd.har slitt litt med å komme meg ned.hittil har eg gått opp 4,5kg å tror det kommer til og komme mere raskt..klarer ikkje å holde meg unna mat og godterier..heheh..
**Marge Simpson** Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Du må huske på at det nå om sommeren ofte er væske i kroppen som gjør at vi plutselig legger på oss mye på kort tid. Vekta mi varierte endel fra kontroll til kontroll, men legen sa det var vann etter å ha trykka på huden min ved skinnleggen. Vann er heldigvis lettere å kvitte seg med etter fødselen enn det fett er, så selv om det er ubehagelig så prøver jeg å tenke på det. :-)
MammaTilTre? Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Man må prøve å koble ut vekta. Det viktigste er at du spiser så variert og sunt som mulig. Jeg for min gikk opp 20 kg med førstemann, og han ble født i januar, så jeg kan nok ikke skylde på varmen ; ) 19 av disse kiloene gikk av før jeg ble gravid med nr 2. Under svangerskapet gikk jeg opp 19 kg (da veide jeg altså like mye som med førstemann) mistet 18 av disse før jeg ble gravid fior 3. gang. er nå 18 uker på vei og følger vektkurven min denne gangen også ser jeg. Lander jeg på 3 kg i pluss etter tre graviditeter er jeg fornøyd jeg da : D (Jeg er 175 høy og veide 70 kg før jeg ble gravid)
Cillepille Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Jeg er littegranne avslappa i forhold til vekta når jeg går gravid;-) dette er nr 3 og jeg har merka at jeg legger mye på meg og sånn er bare jeg da hihi.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Var 65 kg når jeg ble gravid med nr 1, gikk opp til 90 kg. året etter var jeg 55 kg :-) Kos dere og ikke tenk så mye på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå