frokenO Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Er jeg forelsket.. når .. Jeg ikke får sove fordi jeg tenker på ham hele tiden.. Jeg sjekker meldingene han har sendt til meg om og om igjen.. Når jeg ser for meg meg å ham i fremtiden... Trodde aldri jeg skulle bli forelska igjen etter barnefar.. Heh... Ubeskrivelig irriterene herlig:) Måtte bare dele
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Du er uten tvil forelsket, så herlig:)
OneOfTheBoys Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Du er nok forelsket ja!! Så utrolig deilig *misunnelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå