#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hei! nå skjønner jeg ingenting.. etter jeg slutta på pilla har jeg hatt 3sykluser og er nå i min fjerde. så slik ut: 36dager 35dager 32dager så med andre ord har jeg ikke peil på når mensen kommer!grrr men igår kom det litt friskt blod!! bare bittelitt..sånn som ikke kommer ut, men du merker d når du tørker deg vet du... trodde mensen skulle komme, men idag er blodet søkkeborte?? ahhh....nå er jeg så dritlei hele syklusen.. noen som har opplevd lignende og vet hva det kan være for noe tull? jeg blør aldri mellom to "mens"
*Lunamor* Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Det kan jo være en festeblødning! eller at du har sen el og er ekstra fruktbar siden du blør. Eller at mensen kommer veldig denne pp. Skjønner at det ikke er lett å bli klok på! Krysser fingrene for deg
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 ja, kan håpe det er festeblødning! men velger tro det er tidlig mens, så jeg ikke blir skuffa.. kom hjem fra jobb nå, og da var det enda litt blod i utfloden.. ikke blod,blod, men sånn lyserosa melk på en måte..eller lotion, da jeg ikke vet helt forskjellen på det:) er ikke mye farge, men er sånn at jeg såvidt aner en rosa tone på det.. mensen min pleier ikke starte sånn.. rare greier det her! kjedelig at man legger merke til og analyserer absolutt alt, når man prøver og da! blir jo helt koko av det her:)
jente-06 + spiiire Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 har det ganske likt som deg (bare at jeg har 28 dg.sykluser) se innlegget Hmmmmm !?! lykke til;)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 hei! leste innlegget nå. er jo ganske så likt! har aldri hatt så lyserosa utflod før.. var din helt lys også? mye rare spm her...hehe....trodde aldri jeg kom til å bry meg med andre på den måten.. meeen.... du får holde meg oppdatert da. har som sagt ikke peil på sykluslengden min, alltid hatt 28dager jeg og, og er det det denne gangen, har jeg ikm 6juli. send meg en pm om du vil da vet du:) gøy å ha noen i samme "bås" klem
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 har også en rar følelse i skjeden...eller, vet ikke om det er helt der da,men er der jeg tror det er...hehe akkurat som det stikker litt eller sånn, vanskelig forklare.. mager har vært fælt oppblåst i noen dager og, men det er vanlig for meg før mensen altså..
*Lunamor* Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Jeg hadde forresten akkurat det samme som deg lyserosa/hvit utflod en mnd. I tillegg var jeg veldig øm nederst i magen. Jeg fikk to positive tester ei uke senere, men det var desverre en kjemisk graviditet da jeg fikk mensen ei uke senere. Men uansett kan det jo være at det er en festeblødning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå