Gå til innhold

Jeg er jordmor i kveld!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kattepusen fødte 4 små i skapet på badet, og jeg fikk ta imot nummer 5!

 

Vi venter enda flere ;o)

 

Natta blir lang, tror jeg. Jeg og datteren sitter og er fødselshjelp,og stryker kattemamman.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅååhh så koselig:-D

Grattis som pusejordmor:-)

Skrevet

Åhhhhhhh, så koselig... Gratulerer med den nye tittelen og med alle kattepusene. Sikkert kjempesøte :D

Skrevet

Nå er det 6 ;o)

 

Søte små!!

Skrevet

Åhhh, hjelpes... da blir det baluba i heimen om noen uker kan jeg tenke meg... Hehe :D

Skrevet

Gjesp...så seint har jeg ikke vært oppe på lenge. Vi fikk vært med på å se at mange kattepuser kom til verden,og hjalp henne litt underveis.Et par så døde ut når de kom ut, men de kom seg etterhvert.

 

Da ble det til slutt 6 hvite, alle med grå flekk på hodet, og 3 tigerpuser.

=o)

 

Hjelpes min for en flokk hun har å passe på framover! 9-barnsmamma.

Jeg tror hun er ferdig nå.

Skrevet

9 kattunger?? herre min..:P Er sjele glad for at katta vår bare fikk 2 stk jeg..=)

 

Den ene hos oss også så dø ut når den kom ut.. Tok litt tid før den pusta..

Skrevet

Dette var jeg så heldig at jeg fikk være med på for noen år siden også. Katten min, som var veldig ung da, skulle ha sitt første kull og var livredd når fødselen begynte. Hun nektet å ligge i pappesken som jeg hadde innredet som "fødestue". Hun skulle absolutt være på teppet sitt i sofen, ved siden av meg. Så det endte med at jeg var jordmor til 4 små. Den ene landet i hånden min, ellers hadde den falt på gulvet.

 

En herlig opplevelse!

 

Gratulerer som "bestemor"!!

Skrevet

Så herlig. Og sikkert litt av en opplevelse for dere begge :-)

 

Håper fødselen er vel overstått nå og at pusemamma og barna hennes har det bra!

Skrevet

Oiiiii...såpass mange....dere får passe litt på da at alle får det de trenger, ei lite utfrodring når det er så mange, kan fort ende opp med "den sterskestes rett" der en eller flere svake ikke får nok mat.

Ser hvor travelt det er her med kun 4 stk..

Skrevet

Ja, her er skal det bli liv i leiren om noen få uker. hadde jo i det aller lengste håpet på at det ble bare 4-5, men så ploppet det altså ut 9 stykk vakre puser. Hadde ikke drømt om at det ble såpass mange, og de strever alle sammen om å få tak i en pupp, og henger seg fast for sitt bare liv, før en annen prøver å dytte vekk søsteren eller broren sin.

 

Jeg er ikke bestemor. Jeg er oldemor ;o)

Det er datterens katt, så hun ser på seg selv som "mora", så da ble jo hun bestemor, og jeg oldemor.

;o)

 

En fin opplevelse.

 

I løpet av natten flyttet hun alle 9 kattungene til under senga til datteren min. Hun likte seg visst ikke oppi den fine senga vi har laget til henne.

Flinke pusen,som bare er 11 mnd gml selv.

Uff.

Skrevet

9 Pusekatter? oj, det er mange da. Husker når min katt fikk unger så var det bare 2 stk,

 

gratulerer da, de er så søte små ;) kattunger må være noe av det skjønneste som finnes ;)

Skrevet

heldiggris er kanskje ikke rette ordet, med så mange dyr.

Herlighet, det er jo 10 katter i huset! hehe

Og 3 hunder,,,

 

Huff, rene dyreparken.

 

Håper mange vil ha kattene når den tiden kommer. Jeg vil beholde èn, men mannen min sier absolutely NO, til det...

Skrevet

Huff, er mamman bare 11 mnd selv? Håper dere steriliserer hun etter dette da.

Skrevet

Ja, vær trygg =o)

Skrevet

Koselig da! Gratulerer :-)

Skrevet

Takk =o)

Kjenner du noen i USA som vi ha kattunge? ;o)

 

 

De ble født på min eldste datters 20 årsdag, så hun vil selvsagt ha den ene.Litt spesielt,da =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...