Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! Det værste jeg vet er å spy. Jeg er kvalm hele dagen og kaster opp en god del. Er sykemeldt fra jobben min som kokk, siden jeg ikke takler noen form for matlukt.

Jeg har prøvd salte kjeks med en gang jeg våkner, Ingefær- te, knekkebrød.. Frisk luft.. INGENTING HJELPER!!!

 

Jeg var overbevist om at kvalmen skulle gi seg i uke 12 ikke aksellerere!!!

 

Noen flere som meg?

 

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff det hørtes ikke noe godt ut!!... Slet selv med svangerskapskvalme i mitt første svangerskap.Jeg fikk beskjed av en lege på volvat å prøve Postafen 25 mg. Den hjalp meg mye! :) Man blir litt trøtt av de men det er jo mye bedre enn å henge over doskåla:) Det er sjøsyketab egentlig. Tror du får kjøpt de uten resept :)

Lykke til videre håper dette kan hjelpe deg!

Skrevet

Jeg får hjelp av akkupinktur...kvalmen forsvant som dugg for solen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...