Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en godt voksen dame på 39 som nå er inne i min 37 uke.Vet ikke hva det er,men får overhodet ikke sove,også så trøtt som jeg er. Har fulgt med i debatter og innlegg uten å ha vært aktiv selv, og lært mye om hva som rører seg rundt av tanker,antakelser og bekymringer hos vordende mødre.Jeg startet selv med STORE bekymringer, var paranoid hver uke og meget utålmodig etter å kjenne liv. Da jeg endelig,rundt uke 20 begynte med sikkerhet å kjenne babyen var det helt fantastisk. Det er fortsatt helt fantastiskt, men er nå kommet dit at jeg virkelig undrer på hvem den lille, meget aktive jentebaby eller guttebaby er. Siden uke 20 har det altså vært FULL aktivitet med boksing for siden å bli bevegelser og knuffing store deler av dagen. Man blir sliten av det og jeg lengter nå etter å kunne legge meg på mage eller på sidene uten at det er en inni der som protesterer vilt:)Jeg bare tenker hvor flott denne 9 mnds modningstiden er, man vil virkelig bli ferdig når det har gått en viss tid,noen litt før,og noen litt etter.Nå gjenstår det bare å se HVOR lang tid hver enkelt av oss må vente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...