Gå til innhold

Jeg er lei..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var vi inne i 4.pp og jeg er leeeeeeeei!! VIL HA BABY I MAGEN NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Men så tenker jeg på dere som har prøvd i mnd etter mnd...så er det ikke så synd på meg alikevell!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er kjipt uansett hvilken pp man er i.. var frustrert da jeg var i 4 pp jeg og... Det går nok til slutt skal du se:) Jeg har vært her inne lenge og sett mange solskinnshistorier.. ikke gi opp helt enda;)

Lykke til Snuppelure:)

Skrevet

Takk for det Appel Sin :)

Masse lykke til du også!!!!!!!

Skrevet

Alle fortjener en spire ;o) Jeg prøvde selv 1 år med lillegutt før den satt. Måtte skremme eggstokkene med utredning...hehe....var der til timen, men da var jeg allerede gravid uten å vite det.

Krysser fingrene for at det sitter en spire for deg denne pp'n ;o)

Skrevet

Skjønner deg godt jeg.

Husker selv hvordan det var å være i 4pp, hvor håpefull man var hver eneste pp og alt man gikk å tenkte på.

Får håpe du aldri kommer så langt som oss sliterne, da føler man seg bare oppgitt... akkurat som om man bare har gitt opp, men ikke alikevel..

Rare greier hva dette skal gjøre med oss egentlig.

Eneste tipset jeg har til deg: prøv å slappe av med det hele, prøv å instille deg på at det kommer, du vet bare ikek når.

Ting blir lettere når man legger det litt unna.

Håper dere lykkes snart :)

somemrklem fra

Skrevet

fasan så mange skriveleif. hehe

Skrevet

Jaja.. der fulgte jeg deg inn i 4 pp... tr kom en dag for tidlig... :( jeg også er lei, selv om vi nok ikke har helt "lov" til å syte.. Men ser på svarene ovenfor her, og det er virkelig noen herlige mennesker her inne som støtter og trøster selv om de har prøvd mye mye lenger...

Vil komme med en takk til disse jentene og en klem til deg snuppelura. :)

Måtte spira snart sitte hos oss alle!! :)

Skrevet

Er ikke så lite herlig du heller da:) Husker selv hvor flott det var med forståelse selv om man "bare" var i 4 pp... man instiller seg sånn på at nå skal vi prøve og nå skal jeg bli gravid, at det blir fort en liten nedtur eller to.. Det værste jeg hørte tidlig i prøvingen var.. "du har vel ingenting å klage for".. Om dere møter på noen av disse, må dere bare prøve å ikke bry dere. Vi er alle i samme båt, med det samme sterke ønske om barn.

Nok et lykke til og blåser en haug med babystøv over oss alle:)

Skrevet

Tusen takk for den Appel Sin :o) Før jeg var begynte å prøve tenkte jeg aldri tanken på at det ikke skulle klaffe med en gang, ja rimelig naiv :P

Men det kommer vel når tiden er inne vil jeg tro. :)

Priser meg hvertfall lykkelig for at jeg har en stabil syklus, det har jeg skjønt ikke er bare bare... :) Så kanskje neste mnd?? Lever i håpet...

Og enda mer lykke til fra meg :)

Skrevet

Ja, du er heldig som har stabile sykluser:) Min blir bare merkeligere og merkeligere... men jeg vet ikke om det er stress som påvirker litt.. men er ikke akkurat kjent for å ha stabile sykluser fra før kan man si..hihi.. jeg og gikk inn i prøvingen og tenkte.. ja, det KAN jo ta opp til 6 mnd.. hehe.. lite visste jeg da.. men en fin tanke er jo, at for hver mnd det ikke går så er man en mnd nærmere spiren:)

Man skal leve i håpet og prøve å slappe av... det er lettere sagt enn gjort, men det gjør prøvingen lettere om man greier å holde motet oppe.. men det er ikke til å unngå at man noen ganger flytter ned i kjelleren når tanta kommer,,

Enda mer masse lykke til:)

Skrevet

Ja det var visst mer å tenke på enn hvertfall jeg hadde trodd når det gjelder denne prøvingen...Men du har rett i det at man kommer jo stadig nærmere en liten spire i magen. :)

Gjelder å holde motet oppe, og det går stort sett greit, er bare akkurat de dagene når tanta kommer som er skikkelig nedsig.. Men men kanskje det blir en liten april baby??

Hvordan ligger du an i syklusen din da? Snart el eller ikm?

Skrevet

Ikm rundt neste helg.. muligens litt etter... var forsinka sist, så vet ikke om syklusen er blitt lengre eller om det bare var et engangstilfelle:)

Du da? spanande...hihi

klæm

Skrevet

Neste helg ja.. krysser fingrene for deg.. :o) håper den sitter....den siste uken før ikm er så grusom lang synes jeg..

Tanta kom til meg nå.. så det vil si jeg har IKM ca 1 august igjen... Uff det er lenge til det... det er godt det er sommer og mye å finne på om dagene ellers tror jeg jeg hadde blitt gal!! hehe...

Klem..

Skrevet

Det er kanskje litt dumt og forsøke og "presse" kroppen for mye til og bli gravid, man må slappe av masse for og få blitt gravid? Husker jeg slet 6 mnd føre min satt, men underveis mistet jeg noen ganger har jeg på følelsen. Da tenkte jeg for mye på graviditet, nå tar jeg dagene som det kommer, og det er vel det dere som prøver trenger og gjøre også, bare gjør det til en vane og ta test når dere vet dere kan teste - plutselig står det berømte krysset der.. Jeg vet hvertfall en ting da, da er man overlykkelig for at det sitter som det skal :o) Sliter man med og bli gravid så får man akseptere det sånn, og heller prøve til testen viser positivt, og heller bli helt ør av babylykke når den tiden kommer. Synes ikke det er så viktig og tenke på graviditet lengre jeg iallefall, da vet jeg det til neste gang... Når man tenker over at man ikke vil bli gravid eller ikke har lyst til og bli det fostret er på plass fortere enn om du tenker på det hele tiden, døgnet rundt har jeg på følelsen :o) Lykke til med prøvingen.

Skrevet

Her var det mange gode ord :) Dere er søte altså!!!

Litt av grunnene til at jeg er litt frustrert og lei er nok at sist, så satt spira ved første forsøk (men mista i uke 17:( ) så var så sikker på at det skulle gå like fort nå....

Men nå har jeg og gubben bestemt oss for "å ta sommerferie" fra prøvinga ;) hehe!! Bare nyte sommeren og ikke tenke noe på det.

Masse babystøv til oss alle!!!!!!!! :)

Skrevet

Ja jeg tror konklusjonen er at det kommer når det kommer! :o)

Så nyt sommeren dere, det skal hvertfall jeg gjøre, det blir nok utepils i dag - en av fordelene med å ikke være gravid! ;o)

Skrevet

Er jeg ikke gravid neste helg, skal vi og ta "sommerferie" tror jeg.. utepilse litt.. spise deilig mat ute og bare nyte livet litt... For om tanta kommer nå, har jeg vært prøver i 1 år, som jeg aldri trodde skulle skje:) Så da må jeg tvangstenke et par positive tanker først, helt til jeg er overbevist selv.. skal gå inn i mitt neste prøveår med masse positivitet og ikke så alt for høye forventninger:)

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...