turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 3. juli 2008 #26 Skrevet 3. juli 2008 Blir i følge jordmor (med 98% sannsynlighet) ei lita frøken på oss også
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. juli 2008 #27 Skrevet 3. juli 2008 Jente her også. 95% sikkert sa gynekologen. Og jordmor som også var der var helt enig. Til og med jeg så det. Bare barnefaren som enda er i tvil..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. juli 2008 #28 Skrevet 3. juli 2008 Vi venter jente også=) Synes nesten d er motsatt jeg da, virker som nesten "alle" her inne venter jente.. Men er vel mest sannsynlig ganske så fifty-fifty;)
Billefrøken Skrevet 3. juli 2008 #29 Skrevet 3. juli 2008 Ei lita frøken på oss også! Mange gutter i familien de senere år, så det blir morro med ei lita jente!
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 4. juli 2008 #30 Skrevet 4. juli 2008 Jeg skal ha jente:) Trodde ikke d var sant da vi har 2 gutter fra før. Så nå er det fare for at vi blir ekstremt rosa her i gården;)
babygullz <3 vilde Skrevet 4. juli 2008 #31 Skrevet 4. juli 2008 Vi venter også ei lita sukkerbolle=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå