Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har en svært god venn som jeg snakker med over nett ofte og ser av og til på cafè, nå sier han at han elsker meg. Jeg lever i et fast forhold. Hva gjør jeg?
mor_til_2_84 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Dersom du vil bli i forholdet ditt, så må du jo fortelle denne personen at de følelsene ikke kan føre noen vei. At han enten må få lagt det bak seg, eller at dere må avslutte vennskapet. Det ville ihvertfall jeg sagt... Er jo ikke helt naturlig å skulle henge sammen med en kompis som elsker deg...
lille_Harepus Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Har hatt en sånn venn selv. Ikke akkurat på samme måten men alikevell. Vi har vært bestevenner i over 5 år, jeg var forelsket i han når jeg var yngre. Han var da ikke interesert for han var redd det ville øddlegge vennskapet vårt. Så blir jeg sammen med min nå hverende kjæreste, blir gravid og da plutselig kommer han til meg å sier at han elsker meg, at han har vært så dum, at det er bare meg han vill ha. Vi Kuttet ut kontakten, jeg er svært lykkelig med samboeren min. og ut av respekt for kjæresten min og for meg selv sa jeg at vi måtte kutte kontakten. Det er dumt, men sånn ble det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå