Gå til innhold

Noen som har en kur for grettenhet og ugleoppførsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke meg selv for tida...tar alt i verste mening og tåler ingenting.

Galgenhumoren er snart fordufta også......den er siste skanse før svartsinn.

Jeg er sur på svigermor, han jeg lever med, mine egen mor, ungene sånn innimellom...de har jeg lengst strikk til heldigvis...

Finnes det et vidundermiddel???? Eller holder det å slå helene sammen og si "tryll tryll"??? Wææææ.....er lei av å være suuuuuuur og sint...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter du mensen?

Skrevet

Søvn pleier å hjelpe meg når jeg har mine bitche-perioder ihvertfall.

Får du lite av det?

Skrevet

Nei...det er over ei uke til enda...så det er neppe det heller..i så fall så har jeg vært premenstruell 50% av tida....huff...jeg er alvorlig gretten for tida...

Skrevet

Ta deg en helg alene, uten ansvar, uten kæll, unger og svigermor. Sov lenge, drikk vin og slarv med gode venninner til langt på natt:o)

Mitt beste vidundermiddel!!

Skrevet

Er noe der ja....og det sliter jeg endel med faktisk. Kan ikke legge meg før jeg er trøtt og sliten nok uten medikamenter for tida..og det utgår når jeg er alene med ungene. Vært påkjenning siste ukene så jeg har sovet lite og dårlig..tenker for mye rett og slett.

Skrevet

masse ISkrem... :)

med sjokoladepulver og peanøtter...

og sett på høy musikk og dans til svetten siler... (bør kanskje vente til imorgen) HEH.

OG EN LANG JOGGETUR.....

Skrevet

Skal trolig ha ei hel uke alene når han kommer hjem...det skal nok hjelpe på...

Hvor jeg skal dra vet jeg ikke enda...lurer på å ta ei langhelg heller på spa...med ei venninne..

Skrevet

Er jo ikke så rart, da. Forstod det sånn at du hadde funnet en kjip kul i brystet?

Da har du LOV å være gretten!!

Skrevet

Det er nok fordi du har vært igjennom mye,og snart trenger en utblåsning. Og hvis det blir lagt lokk på den dag etter dag, uke etter uke, så gir det seg utslag i å være sur,gretten og rett og slett bitchy...

Du får bare få det ut, det som plager deg =o)

Skrevet

Det blir nok bra!!:o)

Utifra hva jeg har forstått er du hjemme med to små barn? At du er helskinna er meg et under, he he. Tror nok ho mor har godt av å få brukt alle sine andre evner også snart ja:o)

Har du kommet inn på skole?

Skrevet

Har tatt den nå...får vite hva det er rundt helga..så da passa det dårlig å være alene siden jeg er drittnervøs....tenker mer når jeg ligger alene... Håper jeg er ferdig med den greia nå, men sikker er jeg ikke før svaret har kommet...verstetilfelle så er jeg nødt til å ta stråling og cellegift også...og det passer helvetes dårlig inn i planene...så litt sånn gretten pga det også ja....hmmmmm....kansje det er så enkelt...det var dråpen...får håpe det letter når jeg veit..

Skrevet

får svar ca 20juli....er veldig spent....hehe

Jeg trenger å få gjort noe annet ja...jeg er ikke skapt til å være hjemmeværende mor rett og slett...ære være de som takler det og liker det...

Skrevet

Oj oj, spennende!! *krysse fingrene*

Du har nå taklet det ganske lenge du da, er rent imponert! Men, du virker som en klok ugle som har mye å bidra med ellers også, så håper du kommer inn på det du ønsker da.

Og at kulen ikke er ondartet, og at fremtiden er lys og fin for uglemor:o)

Klem

Skrevet

Det er nok der det ligger. Krysser fingrene for deg.

Hopp i seng nå og gled deg over de fine sommerdagene vi har foran oss. Må nyte hver solstråle, for man vet aldri når solen forsvinner igjen og nekter å vise seg igjen før neste sommer...

Vi bor i et nisseland...

;o)

Skrevet

hihi....takk for gode ord ;-)

Ikke alltid jeg har helt gangsyn selv...værst når det stormer i eget rede og man mister oversikta...men klarer å hente oss inn heldigvis til slutt.

Skal ringe den "hersens fyren" for å si at jeg elsker ham og at han får ha god tur før jeg sovner tror jeg...hehe

klem

Skrevet

Jepp....har lagt planer for uka....vaske hus og på visitt i morra...tur til sentrum på torsdag og så en tur på¨gård på fredag...hehe

Skal slite oss skikkelig ut hver eneste dag..og pc`n skal få hvilt seg litt... ;-)

Skrevet

Har ikke noen gode råd...men jeg er likedan..så vi kan godt mingle,jeg og deg... :))

Æsj...hater meg selv for tiden...blir sur når jeg ser noen le....tenker nesten `hva faen ler du for`...

Det er ille...håper det går over snart... :) (nesten så jeg ikke fikk meg til å lage det smiletegnet....)

Skrevet

hehe....kjenner til det der ja..nesten sur hvis andre ler jeg også til tider....

Ikke noe kjekt å være sånn i hvertfall, det tærer kraftig på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...