Gå til innhold

Lillemor sover på tvers


Anbefalte innlegg

Skrevet

LIllemor pleier jo vanligvis å ha på seg en sånn babysafe/pose på natta. For å holde seg varm, hun sitter ikke fast. Vi pleier å ha det kaldt på soverommet og med den på greier hun ikke sparke av seg så lett, og om hun sparker dyna av, så er hun varm likevel.

I dag hev jeg den til vask, og glemte den i maskinen, så da det ble leggetid fikk hun på en vanlig pysj. Hu gråt, illskrek!

Men sovna nu etterhvert da pappa overtok legginga. Nå ligger hun på mage og sover, på tvers, øverst i senga. Med knærne bøyd og leggene oppetter veggen. Søt da... Hun har ALDRI sovet på mage før. Er 11 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..hver dag legger jeg jenta mi på 3 mnd på ryggen,og hver eneste gang jeg ser på babymonitoren etter noen minutter har hun sparket av seg dyna og lagt seg på tvers midt i senga..snedige greier,sjønner ikke hvorfor hun absolutt skal ligg på tvers i senga!

Skrevet

Nei si det. Da lillemor var på den alderen akte hun seg nedover i senga og forsvant under dyna. Skummelt! Da putta vi ho i pose og vips så lå hun stille. Må poengtere nok engang at hun IKKE sitter fast. Har bare posen p seg som enslags diger nattkjole. Men nå skal jeg legge henne riktig vei og p årygg kanskje, balle på dyna og putte meg selv i seng. Har jo en lys levende 11 mnd gammel vekkerklokke som "ringer" (les hyler) kl 0600 presis. Kan godt våkna kl 5 og ligge og skravle ofr seg selv, men presis kl 6 er det hyl. DA må puppen frem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...