Gå til innhold

Nå må jeg le litt av meg selv,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 9 mnd som er verdens heerligste såklart;-) Hihi.

Han har i en del uker nå slått seg helt vrang når han skal legges for natten. Begynt å hyylskrike såfort vi legger han ned i sengen... Tar vi han opp, er alt bra..

Jeg har, helt uten å legge merke til det selv driti kraftig på draget:-P

Vi har aldri i løpet av de 9 mnd gutten vår har levd, latt han gråte lenge av gangen uten at vi tar han opp.. Max 3 min.. Prøver først å roe han ned mens han ligger i sengen, men han blir helt hysterisk, det røsker VIRKERLIG i hjerterota å se han ligge der å nesten svime av.. Jeg tar han da opp, tar han med meg i sengen å koser og duller med han i ca 3 kvarter.. Han er storfornøyd da. Leker og koser. Så legger jeg han tilbake å det er på`n igjen, men tilslutt sovner han etter mye byssing å kosing...

Idag skjedde det samme, jeg lå å kosa å leka med han i sengen. Barnefar kom inn på rommet å sa litt forsiktig.. : Du... Felix begynner jo å bli stor gutt nå.. Kanskje vi.. burde bli litt strengere? Altså.. ikke ta han opp så fort å sånt..

Å dumme meg slenger ut: Jammen han er jo bare lille babyen enda! *dulle dulle* ...

Tok ikke lange tiden før jeg oppdaget at jeg har blitt AKKURAT slik som jeg har lovt meg selv å ikke bli! :-P

Sett på disse "SOS nannyhjelpen" hvor mange mødre er slik, å barna tvinner dem rundt lillefingeren, å tenkt guud så dumme de er! De må jo være strengere!!

Å nå sitter jeg her å er slik selv:-) Haha..

Nei.. man skal være forsiktig med hva man sier og tenker før man har vært i situasjonen selv gitt:-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Sånn kan det gå.. Men, ja, det røsker i hjerterota når de små skriker og skriker. Og når man da vet at de slutter med en gang de blir tatt opp, så er det lett å velge den lette løsningen, altså å ta de opp. Jeg synes 9 mnd ER på babystadiet, jeg, da.. Hihi :-p

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen, "jamen han er jo så liten" ;)

Syns godt du kan begynne å la han bli i senga etter at han er lagt, altså ikke tar han opp i din seng, men ev tar han opp og trøster og så legger ned igjen. Syns ofte på min at han gjør det han kan for å holde seg våken hvis jeg blir i rommet etter at han har lagt seg. Han syns sikkert det er kjempekos å få ligge i senga til mamman;) ingen grunn til å ligge for seg selv og kjede seg da;)

Skrevet

I know!!!

når minstemann var 9 mnder måtte vi i samarbeid med helsesøster ta ferbermetoden på han for da hadde det blitt sånn at jeg måtte legge med samtidig med han for at han skulle sove natta igjennom.

men da ble han jammen meg flink og ja, snart blir han 2 år, ligger til og med i "stor seng" alene uten å mase:-)

men han er fremdelen lille babysen min da;-)

Skrevet

det jeg synes er kjipt er at alle naboene hører det hvis han begynner å skrike på det verste.

Vi bor i 3. etasje i en blokk, og det er ikke kult å la ungen ligge skrike i 10 minutter uten stans da...

de må jo tro vi mishandler barna våre... *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...