Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og her var det jammen kaldt hehehehe. Hatt noen fantastiske dager jeg kan leve lenge på. I morgen kommer ungene hjem så jeg skal nyte noen siste timer i stillhet:)

Noe spennende skjedd her da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dere det fint?? Det svarte til forventningene og ungene har hatt det fint??

Tenke meg det gjorde godt:) Ikke gjort noe jeg ikke ville gjort velll;-O?

*knis*

Skrevet

Ååå så kos å høre at dere har hatt det fint :) :) deilig å få være litt kjærester uten unger på slep også ;)

Det hadde gått bra med alle tre hos svigerinnen din eller?

Skrevet

Deilig da!!! Godt å høre at du koset deg, det var vel disse dagene jeg leste om da du hadde litt bv. problemer? Fint å se at dere fikk reist, godt å være uten unger noen dager slik at man får sjangsen til å savne de litt:)

Skrevet

hahahah vet ikke om jeg tør å si det engang..... men har faktisk ikke savnet dem....kremt:) Valencia var en fantastisk by og vi har kost oss masse. Deilig mat og drikke og temperaturen var ikke noe å klage på. 27 grader rundt midnatt, spania vant finalen og det var megastemning i gatene. Vi har faktisk lanket rundt i gatene og det tror jeg er 10 år siden sist hehehehe. Jeg er veldig glad vi fikk reist og ungene har hatt det bra. Gleder meg til de kommer hjem nå så de kan åpne pakker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...