Gå til innhold

Er Drageløperen kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig begynt på den, men de første sidene av boken fenger meg overhodet ikke. Blir den bedre, eller er dette en oppskrytt bok?=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Veldig bra. Kjedeilg film.

Skrevet

Det kommer jo an på hva slags fortellinger du liker. Jeg syns den var fantastisk fra begynnelse til slutt. Ble endel grining hehe.

Skrevet

Jeg leser alt. Men er redd jeg har hatt alt for store forventninger til boka=)

Skrevet

Jeg synes det var en fantastisk bok som fenget meg. En historie og bok som jeg tenkte på lenge etter jeg var ferdig å lese den. Men filmen sto dessverre ikke helt til forventningen (som filmer sjelden gjør).

Skrevet

Vil også si det kommer litt an på hva man er vant til å lese/liker. Den er jo ikke akkurat som ei krimbok hvor man vanligvis havner midt i mysteriet med en gang, men jeg koste meg med den (ikke ferdig, ble avsporet med ei annen bok). Nøt fortellerstilen og atomsfæren i den mer enn handlingen i seg selv.

Skrevet

Det var en av de beste bøkene jeg har lest! Vær litt tålmodig og prøv litt til! =)

Skrevet

Jeg hadde enorme forventinger til den boken og må innrømme at jeg ble litt skuffet. Boken er bra den, for all del, men jeg synes ikke den var så fantastisk som mange vil ha det til.

Skrevet

Jeg synes boka var veldig bra. Kan være litt tung på begynnelsen, men når du kommer litt inn i historien blir du revet med. Klarte ikke legge den fra meg. Du burde lese den andre boka hans også som handler om du damer fra Afghanistan. Husker ikke hva den heter akkurat nå, noe med sol.

Har ikke sett Drageløperen på film, så kan ikke sammenligne.

Skrevet

Nei, den er ikke kjedelig. Bra bok, men når bøker får så mye omtale, skyter forventningene i været hos folk, naturlig nok. Det er ikke den beste boka jeg har lest, men en bra bok som kan anbefales, så jeg ville ikke lagt den fra meg. Ikke permanent iallefall:)

Skrevet

Kjempebra.

Men den kan bli kjedelig for folk som ikke setter pris på fortellerkunst.

For måten Hosseini skriver på er like viktig som selve historien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...