alenemamma_ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Har bestemt meg for å tatover navnet til sønnen min, men har ikke helt funnet en skrift jeg liker. Er det noen som vet om en knall fin skrift?
GuttemammaX3 Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg ville funnet en flink tatovør, som har en stil du liker (be om å få se tidligere arbeid) og sette deg ned med ham og fortelle hva, hvor, hvor stor osv, det du allerede vet om tatoveringen din.... derfra finner dere nok ut resten sammen;)
mamma39 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 hei. enig med hun over . Hvor skal du ha navnet. har du gjort det før? og hvis du har det , gjør det vondt?
alenemamma_ Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2008 Skal ha det på handleddet:) nei har ikke gjort det før så vet ikke om det gjør vondt
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Har en sånn tattis, men min sønn er halvt thai og skriften er thai. Den er kjempe fin og får mye skryt av den:) Men jeg ville aldri hatt en sånn med "norske" bokstaver....dessverre, men min mening da:)
mathildas_mamma Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Jeg skreiv det selv, med kalligrafi. Så kopierte bare tattovøren det til rett størrelse. Det ble det litt mer personlig. Er en fordel å kunne skrive rette bokstaver selvsagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå