Gjest Zima *PP?* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Syns dere det var morsomt å sitte på babysider og late som dere hadde barn? bare lurer, for det har jeg ALDRI hørt om :-) Og jeg blåser i om vedkommende det snakkes om er ekte, jeg bare syns det er rart, for noen merkelige venner dere må ha hatt som likte det :-)
Gjest mphs Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Da jeg var 14-16 år var ikke innternett kommet til Norge )
cherry coke Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Nei. Tror ikke vi hadde internett da engang;) Men at noen utgir seg for å være noen andre på nett er vel gammelt nytt? Noen spesielle du sikter til?
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Det fantes ikke slike sider da. Men jeg likte å lese faktabøker om graviditet. Har "alltid" likt det. Helt siden jeg ble introdusert for faktabok som lita jente og det fantes et bilde av en gravid dame sett fra innsiden i. Altså, en mage med baby i. Dette var før jeg startet på skolen. "Smuglånte" bøkene fra biblio. Tror kanskje de som jobbet der lurte!!
Gjest Zima *PP?* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Jeg sikter til at folk sier "Ja nå er vix tilbake, det er sommerferie på ungdomsskolen" og "Vix er en 16åring som kjeder seg på skolen" Da jeg fikk sommerferie var nettet det siste jeg tenkte på.. I alle fall babysider!! Og kjedet jeg meg i datatimen så gjorde jeg helt andre ting på nettet enn å late som jeg hadde barn?
*Andreapus* Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Satt der konstant, nemlig.. Nei, Visste ikke om Bim da, og babyer var illeluktedne ting for meg i den alderen. Ikke hadde vi internett heller. men hva om den 16åringen du sikter til virkelig er gravid da?!
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Da jeg var 14-15 fantes ikke internett. Men det var veldig moro å lage pseudokontaktannonser og -leserbrev til avisene.
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 haha da jeg var 14 - 15 satt vi på mIRC... tragiske greier det da..
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Det gjorde selv jeg i mine unge dager da... Eller vi pleide å skrive de morsomste kontaktannonser og sende inn..... Fortsatt morsomt.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 hehe nei, da var vi ute i stallen hvert ledige sekund:)) og ikke likte jeg barn heller:p
*Vetlis* Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Nei, internett var ikke her på den tiden, men jeg var gravid som 16 åring, så jeg leste masse bøker.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Da jeg var 14 - 16 år så var ikke internett oppfunnet.... :-D
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Nei, kjære vene. Var jo ute og fartet på den tiden, hadde jo edb eller hva det het på skolen hvor vi lærte å skrive touch på "steinalder" maskiner, men det var lite data. Kanskje ungdom i dag rett og slett har et stort fritidsproblem? Kanskje vi som er voksne heller skulle satt i gang fler aktivitetstilbud i stedet for å la ungene sitte på pc-en hele tiden? Og hvor er foreldrene til en 14?-åring som sitter på sider som dette og lager seg en liten fantasiverden? En 14 åring har ikke forutsetningene alltid for å kunne se konsekvenser av handlingene sine.. De hormontrollene der er jo mer umodne enn en 9-åring.
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Den gangen jeg var 15 år, skrev jeg i dagboka mi at jeg skulle ønske at hele verden hadde vært rosa, og på neste side, der hadde jeg tegnet hjerter rundt David Bowie. ....Mens jeg lurte på om kjæresten min, som ikke ville at andre skulle vite vi var sammen, også ønsket seg 4 barn, bondegård og hest,ku,gris,høner og ei gammel høyvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå