little_pony Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 når begynner dere og ha ting klart?alså til babyen..er i uke 32 nå,va på kontroll idag der hodet til babyen har festet seg godt i bekkenet:)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Handlet inn gradvis fra uke 12 med forrige. Rundt uke 35 +/- hadde vi det aller meste klart. Nå med nr. 2 er det så lite som trengs at jeg tror det blir én handletur noen uker før termin ;-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Var ferdig med siste innkjøp (har ikke handlet så mye denne gangen, siden det er nr 2 og av samme kjønn som nr 1) i går jeg.. og her er det 4 dager til termin nå
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Da permisjonen startet med 1. mann trodde vi vi hadde vi det meste klart og jeg begynte å vaske tøy, sengetøy og sette vogn og seng til lufting (arvegods). Da vi kom hjem fra sykehuset viste det seg at vi manglet flere pysjer, flere ammebh'er og innlegg og litt sparkebukser til lillesnupp (hadde mer enn nok strømpiser og bodyer heldigvis).
loffmusa Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Jg har handlet litt sånn innimellom fra uke 12 ca og har litt diverse igjen, som sengehimel,kant og seng. tar dt i helgen:) els er dt meste klart, skal på 2 ukers ferie til vestlandet og jg orker ikke tanken på at om hu ville ut i løpet av ferien så ser dt ikke ut hjemme, nei.her ska dt være klart før ferien:) er i dag 34+0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå