Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Han er ikke barnefaren og de har ikke møttes før nå nylig. Vi var sammen før hun kom til verden. Jeg har ikke kontakt med han. Så dette var helt rart å tanke på!! Mon tro hva han tenker og føler opp i dette..... Eller x og x. Ungdomskjæreste blir vell kanskje mer det rette ordet for det. Måtte bare dele denne rare følelsen med noen, og det ble dere
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hvordan passer x'en din datteren din om du ikke har kontakt med han..? Skjønte ikke helt den. Men ellers synes jeg det var en skikkelig hyggelig ting. De har det sikkert toppers sammen :-)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Hun er på ferie hos mine foreldre. Så har hun blitt kompis med nevøen til x`en min og de oppholder seg en del hos hjemme hos han - altså x`en min. Han har også fått egen familie.
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Synes det høres kjempekoselig ut ) Kanskje dere kan holde litt kontakt med x'en din og hovedsaklig nevøen hans senere? Det ville nok datteren din kanskje sette pris på, om de ikke bor for langt unna, da. Hun har det sikkert helt knall .. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå