Gå til innhold

hvilke leker har deres spebarn? Fra en måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foruten babygym, hvilke leker bør man kjøpe nå og fremover?

Noen som kan anbefale noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kjøper for mye leker.Har også lest dem trenger ikke leker så små enda.Du,fingrene,tærne,håret, snakke,synge,smile e masse nåkk:) Min gutt er 9 mnd.Leste også at mye leker er unødvendig enda.Noen få,og kansje bytte litt,så det blir mer spennende.Jeg fant ut jeg har vist kjøpt for mye,hehe.Min gutt liker heller tomme esker,brusflasker,kjøkkenting(ikke farlige),chipspapir:)knittrer.Er så mye gøy.Ellers er leker med lys-lyd noe som fenger bra.

Skrevet

NOe som henger ned over han i vogna.. og noen bamser- og så har vi masse etter storesøster- etterhvert speil - eller bøker med dyr som man kan kjenne på. gode barne-cder og fargesterke ting- dyr- eller lignende som henger over og som kan bevege seg.. men det blir alltid alt for mye!!

Skrevet

Vi har to leker + en bamse til minien vår på 8 uker. Begge lekene er slike stativ som står over han når han ligger på gulvet. Det ene har noen bamser som går rundt og som spiller en sånn spilledåsesang. Veldig interessant fra han var 3 uker. Nå har den blitt litt kjedelig, så nå bruker han mest det andre stativet. Der er det ting som han kan slå på. Utrolig gøy å treffe tingene. Blir kjempeivrig, smiler og prater med seg selv. Det ble interessant i uke 5/6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...