Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vel jeg venter nr2 denne mnd her, har en fra før på 1,5 år.

Jeg er uten jobb,går hjemme med første barn p.g.a det ikke gikk så bra i barnehagen der han begynte, de byttet aldri på han og hadde mye sår i baken og endel andre ting, så sluttet i heltidsstillingen min for å være hjemme med han. Dette angrer jeg ikke på, liker å gå hjemme med gullet :)

Situasjonen er som nå at vi ikke har noe penger, skylder vist huseieren her over 20 000 kr, noe jeg ikke trodde var tilfelle(der jeg har misforstått sambo...) og vi skal flytte i august og da skal han ha pengene sine....

 

Trodde aldri jeg skulle komme i en slik situasjon, og var gravid når jeg tok sønnen min ut av barnehagen,....noe jeg ikke viste da,men er glad for enda et gull....

 

Begymrer meg for at dette ikke kommer tilå gåmed bare sambo sin inntenkt og at det er min feil, ikke har jeg jobb og blitt gravid.....sambo vet ikke at jeg føler det slik....har holdt det skjult for han fordi jeg ikke vil han skal begymre seg om meg....

 

helt grusomt at det skulle bli slik..hater å skylde folk penger..og kan ikke søke på engangsstøtte før i uke 26 og får det ikke med en gang...så hva med huseieren?

 

Vi har ikke lån på hus el leilighet(leier bare..)har billån og studielånet til sambo på 3000 kr i kvartalet...(mener jeg)....

 

Hva ska ljeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

 

Off, stakkars deg.. Er det ingen i familien du kan låne pengene fra for så å gi dem det tilbake når du får engangsstønaden?

 

Håper det ordner seg for deg.lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

dette hørtes ikke bra ut. værken for deg eller barna.

hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg ringt å fått time på trygdekontor, sosialkontor eller no sånt så kansje de kan hjelpe deg eller i hvertfall gi deg noen råd... koster jo litt å ha 2 barn å ...

masse lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...