Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Er nødt til å spørre litt jeg, er du litt kort i skallen eller??? Du er trolig en av de teiteste her inne....ja...det var kun det jeg ville skrive.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Herregud.. Hva har hun med at du er sur på mannen din å gjøre?
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Overhode ingenting...annet enn den helvetes teite uttalelsen ang å finne partner på nett. Noen finner hverandre ved slump andre aktivt...ikke verre enn å finne noen andre steder.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Men kan ikke hun ha sin mening sånn som du har din?
pandabjørn Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 jeg er enig Ugl@ at den uttalelsen var litt på kanten med det å finne noen på nett da må de være stygge eller ha et handikap! har du hørt på maken!
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 og vidre så virker hun svært lite troverdig også....så null sympati herfra i hvertfall. Og hvis det er synd på noen så er det ungene hennes hvis de eksisterer....siden hun har en så stygg holdning. Sterke meninger er en ting, fordømmende holdninger og den type generalisering er en annen sak.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Jeg syns det er helt sykt å ta det opp nå idag? Og ikke på tråden hennes? Hmm hmm..
pandabjørn Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 hva er så galt å lage ny tråd da?? den andre tråden begynner å bli lang derfor ville sikkert Ugl@ lage ny tråd.....såla jenta får lov til å gjøre det uten at du synes at det er helt sykt å ta opp tråden i dag nå er det bare 4 dager siden den andre tråden ble laget ikke 4mnd!
Gjest Zima *PP?* Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 det er fortsatt uthenging. ugla har vært her flere ganger i det siste og har kunnet si noe på den aktuelle tråden flere ganger. men nå er hun sinna på samboeren sin så da er det greit å henge ut folk
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #12 Skrevet 1. juli 2008 så den nå først.....thats it.. Og ja i dag er jeg faktisk ei skikkelig sur ugle også....med grunn så jeg lar meg fort hisse opp..
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #13 Skrevet 1. juli 2008 Hun bare fjåser med alt da ikke la deg provosere..
cherry coke Skrevet 1. juli 2008 #14 Skrevet 1. juli 2008 Hehehe...ja, det er lov å ha kort lunte av og til og innlegget kan jeg forstå at folk reagerer på. Men hun gikk jo ikke til direkte angrep på deg? Det gjør du mot henne nå, og det er jo ikke så veldig snilt?=)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #16 Skrevet 1. juli 2008 Synes det var et frontalangrep på alle som har funnet sin kjære på nett jeg....hadde jeg tatt det på anonymsia så hadde det vært annen sak... Det skal endel til for at jeg tar et enkelt nick, men dette kvalifiserte for offentlig kjeft her synes jeg. Uansett tullenick eller ei....noen har skrevet det der....
Gurine Skrevet 1. juli 2008 #17 Skrevet 1. juli 2008 Enig med deg Ugl@. Det var under mitt innlegg hun skrev det med at man måtte være handicapet for å gå på nett for å finne noen. Litt sårende kommentar i grunnen. Men tror ærlig talt hun bare er en løgnaktig fjortis som driver ap her inne. Kan da umulig være noen som er så korte i skallen. Syntes det var deilig å chatte og bli litt kjent før selve "møtet" jeg. Og jeg er stolt av å fortelle om det også, litt mer originalt enn å møte noen ute på byen liksom
cherry coke Skrevet 1. juli 2008 #18 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er enig i at innlegget ble litt voldsomt og mye unødvendig ble skrevet. Men jeg svarte NEI på spm om jeg kunne ha treft en mann på nettet....Uten å utbrodere det så veldig. Kunne ikke ha falt meg inn, men ære være de som har funnet den store kjærlighet på det viset. Synes du at det var frekt også?=)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #19 Skrevet 1. juli 2008 Overhode ikke....noen har sperrer for å finne partner visse steder...alt fra kolleger til utesteder og andre ting.. Og det er helt greit. Selv var det tilfeldig...en nettvenn ble sakte men sikkert en god og nær venn og da vi møttes så var det PANG den kjemien...kjæresteforhold hadde vi ikke tenkt oss..vi skulle ta en kaffe og snakke siden han hadde et ærend i nærheten av der jeg bodde uansett. Hadde aldri trodd jeg skulle finne en partner seriøst sett på nett...hehe
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 1. juli 2008 #20 Skrevet 1. juli 2008 Synes det er litt pussig at hun skriver et innlegg om at hun har en hjerneskadet sønn osv... Og så sier hun at de som treffes over nettet må være handikappet osv.... Det der er det ingen tvil om at det er en tullebruker!
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #21 Skrevet 1. juli 2008 Ja, akkurat....derfor tror jeg det hele er oppspinn. Har vært andre slike her inne, og uansett så er det noe sykt å lyve om siden dette er realiteten for andre her inne som kansje selv sitter i situasjonen.
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #22 Skrevet 1. juli 2008 Der må jeg si jeg er enig med fruen. Har man handikappede i familien, spesielt et barn, så snakker man ikke sånn. Jeg er hverken knallstygg eller har handikap (med mindre hyppige migreneanfall kommer under den kategorien), og har funnet en mann sånn. Uten å søke etter, for jeg har aldri vært på noen dating sider. Men om jeg var knallstygg og hadde allverdens handikap, hadde jeg ike like stor rett på å få meg en mann og barn da også?
Gjest Zima *PP?* Skrevet 1. juli 2008 #23 Skrevet 1. juli 2008 Herregud. Tenk om hun hadde vært ekte, eller er ekte? Alle kan si dumme og stygge ting, det har ingenting med hva slags barn de har. uansett om hun er ekte eller ikke er det faktisk ikke opp til OSS å spekulere i det. Da kan man heller baksnakke privat. Ganske sykt å si sånne ting som dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå