Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 har aldri fått orgasme. jeg og mannen har prøvd alt de har på kondomeriet omtrent, av vibratorer og alt, slikking, sex, ja, jeg mener alt som fins. det er godt, men aldri så jeg får orgasme. kjenner jeg kommer til et punkt, der det er så godt, at jeg må bare avbryte, da klarer jeg ikke mer.... kan jeg mangle noe der nede, at det er lite følsomme nerver eller noe sånn? noe galt må det jo være... syns alle snakker om hvor deilig orgasme er...men jeg opplever aldri noen..i en alder av 31 år. har hatt flere sexpartnere enn mannen min. og har så absolutt bedre sex med min mann. med flere andre har det ikke vært noe særlig i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 du må begynne å onanere alene. Ikke prøv å bli kjent med kroppen din sammen med mannen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 HI her det har jeg prøvd. mange ganger men neida, kommer til det samme punktet. enda så funker det ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Prøv å "tving" deg selv til å fortsette når du når det "målet" hvor du bare må slutte. Jeg strevde lenge med samme problemet som deg, men øvde og øvde, hehe, å nå er det ingen problem lenger, heller litt motsatt vei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå