Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk vite 100% sikkert att jeg var gravid idag, men har liksom ikke skjønt det helt fordi jeg ikke har samme "gravid sympomer" som jeg har hatt når jeg har vært gravid to ganger før.

Men når skal man tørre å glede seg? Jeg vet jo att de 3 første månedene er risikable, og jeg er redd for att noe skal gå galt.. Men jeg vill ikke gjøre samme feilen som i det forrige svangerskapet mitt når jeg omtrendt benekta det de 5 første månedene, før jeg visste att snuppa var i magen min for å bli.. he he..

Har lyst til å hoppe av glede, og rope det rundt til hele verden, men tørr ikke... noen andre som har samme "teite" tankegang som meg? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest ღgulleღ
Skrevet

Vi fikk vite det på søndag og vi er vel litt i sjokktilstand enda! Det var ikke planlagt, så overraskelsen var stor! Vi gleder oss veldig, men det har nok ikke gått helt opp for oss enda.

Jeg vil ikke leve i frykt for at noe skal skje de 3 første mnd, så jeg bare håper på det beste :) Har bare fortalt det til bestevenninna mi (det ble litt mer virkelig når jeg delte det med noen), men vi venter med å fortelle det til resten av familien. Litt fordi jeg er bekymret for dumme reaksjoner og av en eller annen grunn synes jeg det er litt flaut :P Teit, men sant!

Vi venner oss nok til tanken :) Lykke til i allefall :)

Skrevet

Jeg syns det føles veldig urealistisk ut fortsatt, men gleder meg forsåvidt.. :)

Skrevet

Virker helt fjernt ut enda.. Skal på UL imorgen, og jeg grurgler meg noe sinnsykt!!! ;)

Skrevet

Jeg er bare 10+4 idag, men har for lengst fortalt graviditeten til familier og venner. Kan faktisk ikke komme på hvem vi ikke har fotalt til ennå :-D

Har to skjønn døtre på 3 og 1 år, var tidlig ute med info. da ogå. Ikke fordi jeg ikke er redd for å miste, men at dette er jo en gledelige nyhet og vi ønsket å dele den med andre. Om vi er så uheldig å miste, så vet også familier og venner hvorfor vi er trist...

Jeg har egentlig mindre sjanse for å bli gravid, da jeg har bare en eggstokk igjen. Men vi greide det to ganger før, og er det igjen. Så jeg er bare så enormt takknemlig for de to søte jentene mine og denne graviditeten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...