mammaen til Lukasgolle Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Lurer på om ferien går dit i år...men er litt usikker siden lillemor bare er 7mnd, og junior er 2,5år... kansje danmark er like greit?? noen med erfaringer fra kos?
ana baroma Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Har vært der en gang for leeeenge siden, og for meg virket som et eneste stort partytelt egentlig, Stranda var ikke noe fin, og jeg kunne styre meg for hvor kos det var på Kos...:/
mammaen til Lukasgolle Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 oj, nei det hørtes ikke serli koselig ut !! *haha* humm..har mest lyst til kypros da,men er litt sent ute med å bestille noe,så alt er jo opptatt
ana baroma Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Mye mulig dette har endret seg, hehe:) Vi reiser jo bare til tyrkia med ungene, og det er toppers!
Zupermam Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Kos har ingen sandstrender ,om jeg husker rett, hva med feks Paros eller Naxos? kjempefine øyer!! ( husk å ta med middagsmat på glass om babyen spiser det, det finnes nemlig ikke i Hellas:)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 ei jeg kjenner kunne skaffe oss boplass på kos,er derfor vi har sett på det..alle charter reiser er fulle sjønner du =( vertfall i den tiden vi kan reise... Takk for tipset foresten,hadde tatt seg ut om vi stod der uten middagsmat til snuppa =) Vi tok med til bulgaria da Lukas var liten,men der hadde de et mye større utvalg i hipp mat enn vi har her...=S
Silker Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Kos kan være et skikkelig partysted, bargata, nattklubber fyll og bråk.... Men har også en kjempekoselig gamleby med fantastisk koselige tavernaer, kjempefine sandstrender osv Lambi beach er mest kjent, der er det en del musikk og events på dagtid, men er flere rolige,mindre strender også. Jeg kunne godt dratt dit med Mini, men ikke i juli, da syns jeg det er alt for varmt der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå