Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Fikk en sønn for 11 dager siden og lurer på noe ang renselsen av livmor/underliv.. Jeg har blødd ganske mye fram til nå. Men de siste dagene har det kommet mer slim/slimaktig utflod. Problemet er at det lukter skikkelig ille. Er det normalt eller? Og kan jeg evt ta en soppkur eller bruke Lactal der nå før renselsen er over?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Lukter det skikkelig ille, bør du få en sjekk. Da kan det være at det sitter igjen noe i livmoren og det er IKKE bra. Håper alt går bra med deg:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Tusen takk for svar. Vet ikke om jeg skal definere det som skikkelig ille eller bare ille... Men kanskje like greit å spørre legen om det. Ha en strålende kveld
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg som svarte deg oppe her... Jeg slet litt med renselsen,og syntes det luktet ille. Ringte føden,og en jordmor der ba meg komme og hun sjekket meg:) Alt var i orden da heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Okey.. Men det er litt ekkelt at noen skal sjekke deg nedentil når du selv synes ddet lukter ille. Men de jordmødrene har vel vel borti mye verre, så det er bare meg som sliter med den der. Jeg får vel bare kaste meg i det og ringe
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Du bør absolutt få sjekka det. Jeg ble lagt inn samme kveld som jeg ble sjekket, og fikk utskrapning i narkose. Er jo ikke sikkert det er noe i det hele tatt, men jeg ville absolutt ha sjekka det.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Okey, skjønner at dette kan være litt mer alvorlig enn jeg trodde. Tenkte jeg skulle bare se det an noen dager om det gav seg. Men jeg skal ringe jordmor imorgen og spørre. Takk
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 huff da jeg hadde en venninne som det luktet dritt av... og jeg kunne jo bare ikke si det heller.. "du lukter dritt"... kjenner du det selv, sååååååååå ring... det forferdelige hos venninnen min var at de hadde glemt bandasje inni henne og hun fikk skikkelig mageont og måtte til sykehuset pga det.. og slik fikk hun hjelp... jeg er jo glad i henne, men ikke lett å si noe om lukt til en dame som nettopp har født... huff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Huffda...høres ikke noe særlig kjekt ut nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå