Gå til innhold

Noen fra Jæren/Stavanger omr som skal føde på sus? :)


babyandme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, jeg skal føde på sus. har termin 20.juli. håper ikke det er trangt om plassen på fødeavd. siden fødeloftet er stengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 6juli.

Så jeg sitter bare her å venter på at ting skjer..

 

ooh,spennende altså!! :)

Min første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 9juli og skal føde på SUS..

Sitter også her å venter... slimproppen gik i går og hode festa seg på mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 23.juli og skal føde på SUS!!! Kanskje vi skulle planlegge litt alle mann alle slik at vi fikk føde sånn vi vil!! Kommer jeg inn på føden og får beskjed om å føde på et kott klikker jeg hehehehe......jeg SKAL ha badekar og lystgass nemlig!!!!!!!! hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin ein gang mellom 26 og 30 juli og ska føda på sus..Men håpe på fødeloftet denne gang og..E litt usikker på dato for har to forskjellige ultralyd datoer å gå itte..Men legen meine 26 e nærmast siden hode festa seg i uke 32 og dette e nr 2,og det då issje e normalt at hode feste seg så tidligt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 26.7. Håper fødekaoset er over innen den tid!! Dette er vår første, så jeg er veldig spent på hvordan det hele starter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ud som du hadde erfaring med fødeloftet? Jeg har ikke født der, men kunne godt tenkt meg det, men har hørt at man ikke får lystgass eller noe der. Lystgass har jeg brukt hver gang før å føler at den må jeg ha. Men har det gått greit uten den? har du prøvt akupunktur og badekar å i tilflle syns du det har hjelpt på smertene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...