Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om man skal bytte fra HIPP 1 til HIPP 2 når bebisen er blitt 4 mnd??? Hipp 2 er jo ikke morsmelkerstatning.... så vanskelig dette med mat er:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du skal ikkje det. Se på flaskeposten.org veldig grei side for hvis dere flaskemater.

Skrevet

Nei,du skal ikke det. Jeg svarte på ett innlegg i morges om det samme.. Det er utrolig viktig at man IKKE bytter ut Hipp 1 med Hipp 2. Nan har det systemet at man SKAL bytte over til 2 når barnet er over 4 mnd så det er lett å bli forvirra. Hipp 2 skal kun brukes om tillegg. Altså om barnet ditt f.eks spiser grøt til frokost, brød eller frukt til lunsj, middagsglass til middag og grøt igjen til kvelds DA kan du bruke Hipp 2. Altså som tørstedrikk til maten. En tilleggsnæring. Ingen melkemåltider skal byttes ut med Hipp 2. Hipp 2 er strengt tatt ikke nødvendig i det hele tatt å benytte under mme perioden. Du bør vel helst bare bruke Hipp 1. Jeg håper jeg klarte forklare dette på en grei måte selvom det ble litt rotete..

Skrevet

Tusen takk for forklaringen.. Skjønte hva du mente... da skal jeg bare overse HIPP 2 i butikkhyllen:-)

Skrevet

hm.. kan jeg da bruke hipp 2 i grøten hennes? den som skal blandes med med mm eller mme? jeg ammer i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...