Gå til innhold

Jeg har så jævlig hold......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette vanlig... ?? får vondt av å ligge, puste og gå?

jobbet fra 14-17 i dag og da sto jeg mesteparten av tiden... kan dette ha noe med det å gjøre... blitt værre i kveld!!

Fint om noen veit noe... Om dette er helt normalt, for da er det jo bare greit å vite:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også får noe lignende av hold (tidvis sterke smerter i sida) når jeg går fort eller lenge... Pratet med jordmor om det, og det er visst helt vanlig!

Er båndene til livmoren som strekker seg. Kan gjøre sykt vondt, eller litt vondt, men er helt ufarlig - og ingenting å få gjort noe med. Annet enn å roe ned tempoet/sette seg ned til det går over...

Skrevet

takk for svar...:) noen andre som har hatt dette??? Høres ut som det er veldig vanlig da...

når går det over da???

Skrevet

Det var hvertfall det hun sa, og har også lest det mange steder...

Kan dessverre vare helt frem til fødselen:/ Men kan gi seg før...

Men hvis du plages veldig kan du jo nevne det neste gang du skal til lege/jordmor og høre hva han/hun har å si...:)

Skrevet

Jeg har også hatt det. Er nok voksesmerter. Har i allefall merket at hver gang jeg har hatt det en periode så har magen vokst! :)

Skrevet

Vet ikke om det kan sammenlignes, men har hatt "smerter" (nesten som stølhet/ømhet) i nedre del av magen. Kan ikke strekke meg særlig ut eller stramme magen noe spesielt. Føler meg totalt oppblåst og virker større enn det jeg egentlig er. (Har da endel valpefett fra før, men nå er det MYE)

Kan det være noe av det samme eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...