Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg sneket meg til en titt på en av de vakre gravide kvinnene i nabolaget mitt, for jeg og LilleM tuslet en tur forbi Phantomhulen.. Vi fikk leke noen minutter med Måka og Junior, bli våt fra topp til tå, noe som er det morsomste i hele verden om man er gutt, utstyrt med pågangsmot, en bøtte med vann og en kompis som heller ikke er redd for å bli våt. He he

Og jeg fikk selvsagt æren av å se den flotte hulen til T&T, som om 14 dager ikke lenger er et skjulested! Jammen er Phantomet en flott dame, med en kjempestor og fin mage!

Vi heier og heier på at du kommer i mål til avtalt tid, og at du holder motet oppe og slapper av som best du kan.

Vi gleder oss til å leke med guttene dine på fredag morgen, så du og Phantom-mannen kan ta turen ned å se de viltre t(hom)assene i magen!

P.S. Jeg begynner å bli bra spent på hva de små englene dine egentlig skal hete, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får vel innrømme at jeg blir litt "rar" i fjeset, som dritgrei pleier å si, nå slike fine ord blir utdelt... Det er ihvertfall sant at magen er stor.. Jeg må lage et helt eget rede til den når jeg skal sove, for hvis ikke er det ubehagelig når den "henger" i luften noen cm over madrassen...

Vi er evig takknemlig for at gutta kan komme ned og leke sammen med dere mens vi er på sykehuset på fredag. Som jeg sa, så går det greit å dra dit alene uten phantom-mannen, men det er deilig å bli sluppet av rett utenfor døren, og la jakten på parkeringsplass være hans jobb..

Navnene skal du nok få vite...vi har muligens funnet enda et fint navn, men vi skal jo ikke ha flere gutter nå...så da må vi gjøre en vurdering av hvilke som er riktigst...

Skrevet

Jeg vet ikke, men samtidig er jeg helt sikker på at phantomet har en helt nydelig mage :o)

Fint å få en formiddagsvisitt med plaskevann og bøtte. Ingen barn kan vel ikke motstå en slik fristelse?

T&T er jo fine navn, men jeg kan forestille meg at det blir helt spesielle navn til to spesielle små guttenurk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...