Ksenia & Anjem Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 er det noen som er interesert tror dere, eller blir det teit å gi bort?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Har lurt på det samme selv. Snuppa har altfor mye hun ikke leker med,tenkte og ta en sjikkelig oppryddning og kvitte oss med masse.
mockis me Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Det er jo kjempesmart å gi bort!Tenk så mye mer miljøvennlig og holdningskapende for hele familien-og billigere. Vi byttelåner av og til en masse leker med et vennepar , gir bort leker til andre som har mindre barn.Syns det er pinlig kor mye bruk og kast det er idag. Evnt.gi de til fretex eller barnehager?Fins alltid folk som tar imot slike gaver
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg gir bort til et barnehjem i romania. Får se bilder senere av unger leke med nettopp leker jeg har gitt de.. gir også klær og gåtteri... Det anbefales...
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 vi har gitt bort både leker og klær til krisesenteret før. de ble veldig glade!!!
Mamma2OO5 Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 Kjempelurt! Eller selg på finn;o) Men du kan jo gi bort til bhg eller helsestasjonen også? Alltid noen som trenger leker. Jeg kjøper stort sett brukt )
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Var for ca1uke siden på fretex og kjøpte "piano" til minsten,kosta 20kr. Samme leken kadde kosta ca 200kr i butikken. Leken var helt fin den.(Var egentlig der å lette etter ei spes. bokhylle,som skulle passe på "ny-rommet" til datra mi) Syns det er kjempeflott å gi bort brukte leker eller "bytte" o.l. Men ser ikke for meg å pakke inn lekene da,som gaver. Kan vel gi litt feil forhåpninger Men å legge de i en eske med en enkel sløyfe på kan jo gå an..
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 1. juli 2008 #9 Skrevet 1. juli 2008 Her gir jeg de til grenlandsaksjon... Vet ikke hvor langt de strekker seg. men undersøke man litt så er det sikker noe sånt i nærheten der du også bor...
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Det er da lurt! Barnehager, sykehus, Fretex - mange som ville sette pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå