Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Har kjøpt ny fibermadrass til babyen, men den er jo knallhard! Skal det være slik eller bør jeg ha en overmadrass? Hva gjør dere?
pusi og lille pusi:) Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 den ska være hard:) så du treng ikke nåkka overmadrass... har nåkka me at viss babyen snur sæ på magen så kan den få problem me å puste på en før myk.. e et eller anna me at hode synk nedi madrassen å at den da ikke får puste ånkli...
påhanigjen79 Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 æ bruker overmadrassen te DRY..som e et "tisse" madrass..super dupert
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Hm, jeg bare tenkte at det kanskje var veldig hardt/ubekvemt for barnet med en så hard madrass. Den der tissemadrassen fra DRY, er den bare som et laken tykt eller? Ble litt usikker jeg nå....
påhanigjen79 Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 det e en overmadrass...gå inn på DRY.NO å se...ca 2 cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå