Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Hvordan går det med deg?? (Tenker på den SA/MA-tråden tidligere i dag..)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Det går veldig fint nå, selv om jeg nok er ekstra oppmerksom på dopapiret mitt i dagene fremover ) Ikke kommet noe særlig mer gørr (har hatt bind på), bare "vanlig" ekkel gravidutflod. Så da satser jeg på at dette var noe helt normalt selv om det er uvant ) Kan ikke si det gjør meg noe MINDRe spent på ul på fredag! ) Tusen takk for omtanken! *glad*
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Er utrolig skremmende når noe slikt skjer, og vil tro det er litt ekstra skremmende for deg som har en ivf-baby inni der Vi måtte bytte dopapir da jeg var gravid, vi hadde lambi med røde hjerter på, og hjertet mitt hoppet jo hver gang jeg var på do høres veldig lovende ut da, heldigvis!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hihi, kan tenke meg det med dopapiret ja - her i huset er det ensfarget hvitt fra før ) Men merker jo at jeg tenker "oj, er det vondere enn vanlig" hver gang jeg får et sånn "livmorstrekk", og så tar jeg meg i det og tenker at "det GåR bra mamma" ) Skal være så glad i slutten av februar når jeg forhåpentligvis har en lillebror/søster i hus!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2008 det kan jeg skjønne!! Jeg ventet til jeg var over 12 uker på vei før jeg bestilte time til legen sist jeg var gravid, fordi da ville jeg få høre hjertelyd og få bekreftet at det var liv på første kontroll.. Klarte liksom ikke å tro at det skulle gå bra. Men det gjorde det heldigvis, og det SKAL det gjøre for deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå