Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Nå har jeg søkt bidrag fra far, og bidragsforskudd. Forskuddet ble satt fom 1.6 ( de fikk søknaden i mai en gang, og det er 3-4 mnd behandling på den) og bidrag fom 1.8 (den er det jo evinnelig lang behandlingstid på..) så altså, vil jeg i september-oktober (alt ettersom hvor lang tid de bruker) få etterbetalt bidrag fra 1 juni?? Og samme med bidraget, vil jeg få det etterbetalt når det en gang blir fastsatt??
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Ja, du får alt etterbetalt om det går igjennom.Men ikke tro du får alt på en gang. BF kan få betale litt hver mnd til han er assur. Dette vet jeg..
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Okey, det var godt du sa! Men bidragsforskuddet kommer i en pulje eller?? Ikke at det er så viktig, men greit og vite hva man har i vente
Heaven har født::) Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hei. Jeg har akkurat fått brev fra nav. Søkte opp igjen bidrag(justering og fortsatt bidragsforskudd) i februar. Har fått for lite i 3-4 år. Så behandlingstiden er laaaaaang ja. Jeg får 1300 kr mer i mnd enn jeg hadde før. Tar vel litt ti før det er i orden,for ppirer på trekk osv skal sendes hans arb giver osv. Snakket med nav fredag, og de sa at det jeg skal ha ettterbetalt, prøver de å få inn på en gang. Ikke alltid det går,men de prøver hvertfall. Bf her sluttet å betale på et tidspunkt for noen år siden,og da fikk jeg nav til å trkke i lønn etterhvert. Når det ble satt igang da,fikk jeg det jeg hadde krav på utbetalt på en gang,og han ble skyldig dem istedenfor. et ikke om dette var til noe hjelp men, er nå dette jeg fikk beskjed om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå