giggsi Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 over det å være mor.Har hørt så mye klaging over hvor travelt og slitsomt det er ,men jeg er overraska over hvor bra det går.Jenta mi er nå 5 mnd og jeg koser meg ihjel.Hadde aldri trodd det skulle være så kjekt med barn. Vil ha en til.....
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Føler det akkurat som deg giggsi Jeg storkoser meg i mammarollen, og kunne ikke tenkt meg et liv uten min lille go`gutt Min er 9 mnd nå, og så klart man merker at de blir mer å mer aktive å krevende jo større de blir. Man må følge med de hele tiden for han er både høyt å lavt om dagen,he he... krabber å reiser seg Men det er stort sett bare kos, så vi å storkoser oss sammen! Fantastisk å være mamma ) Tenk så heldige vi er
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Jeg også storkoser meg som mor, men de som klager over hvor travelt og slitsomt det er, er vel ofte når barna har blitt større, går i barnehage, skole, en selv er i jobb og man skal rekke alt sammen, og hvor man da i tillegg har flere barn.... Er vel ikke altfor travelt og slitsomt å gå hjemme i barselpermisjon hvis man heller ikke har andrea barn:-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Jeg koser meg gløgg ihjel samtidig som jeg er sliten som fy! Vi har fått ett stk barn av den krevende varianten Gutten har hele veien vært ekstremt selskapsyk, ammet ofte og sovet minimalt. Har i grunn ikke fått gjort annet en å varte opp. Ingen forsakelse, men blir jo sliten av konstant "mas"/bæring og lite søvn. Han har fått diagnosen KISS, ble behandlet ved 3-4 mnd. Fikk tilbakefall (våknet hver time på natt) og har blitt behandlet på nytt ved 9mnd. Hadde en kjempefin periode rundt 6 mnd alder, passet på å nyte den tida. Men er klar for nr. 2 jeg, så er tydeligvis ikke ille nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå