Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

over det å være mor.Har hørt så mye klaging over hvor travelt og slitsomt det er ,men jeg er overraska over hvor bra det går.Jenta mi er nå 5 mnd og jeg koser meg ihjel.Hadde aldri trodd det skulle være så kjekt med barn. Vil ha en til.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det akkurat som deg giggsi :) Jeg storkoser meg i mammarollen, og kunne ikke tenkt meg et liv uten min lille go`gutt :)

Min er 9 mnd nå, og så klart man merker at de blir mer å mer aktive å krevende jo større de blir. Man må følge med de hele tiden for han er både høyt å lavt om dagen,he he... krabber å reiser seg :) Men det er stort sett bare kos, så vi å storkoser oss sammen!

Fantastisk å være mamma :)) Tenk så heldige vi er :)

Skrevet

Jeg også storkoser meg som mor, men de som klager over hvor travelt og slitsomt det er, er vel ofte når barna har blitt større, går i barnehage, skole, en selv er i jobb og man skal rekke alt sammen, og hvor man da i tillegg har flere barn.... Er vel ikke altfor travelt og slitsomt å gå hjemme i barselpermisjon hvis man heller ikke har andrea barn:-)

Skrevet

Jeg koser meg gløgg ihjel samtidig som jeg er sliten som fy!

Vi har fått ett stk barn av den krevende varianten :) Gutten har hele veien vært ekstremt selskapsyk, ammet ofte og sovet minimalt. Har i grunn ikke fått gjort annet en å varte opp. Ingen forsakelse, men blir jo sliten av konstant "mas"/bæring og lite søvn. Han har fått diagnosen KISS, ble behandlet ved 3-4 mnd. Fikk tilbakefall (våknet hver time på natt) og har blitt behandlet på nytt ved 9mnd. Hadde en kjempefin periode rundt 6 mnd alder, passet på å nyte den tida.

Men er klar for nr. 2 jeg, så er tydeligvis ikke ille nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...