oesmamma Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Får vi leiligheen vi skal by på i morra??? Går salgey av vår greit??? Håper virkelig noen har lyst til å se! f.271078 han 200478
Aventis Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Vel, det første jeg får inn er veeeldig mye spenning rundt dette her! Hehe, kjenner igjen den følelsen der ja!! Føler at det er en liten "kamp" mellom dere og en til, og tror dessverre at h*n byr rett over dere, og at dere må gi dere... Huff, håper nesten jeg har feil her altså!!! Salget av leiligheten deres føler jeg går veldig fint, kjapt og greit.. Har dere nettop pusset opp badet eller noe?
oesmamma Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2008 Vi har leiligheten nå, med forutsetning av at vi får solgt vår! Bade har vi ikke pusset opp, men gjort noen endringer med møbler - ble veldig annerledes ja - kanskje det du ser! Gåper virkelig at salget går kjapt!
oesmamma Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2008 Du fikk rett! Vi mista leiligheten med små marginer! Kan du se om vi finner noe annet perfekt for oss? Ser du flere barn???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå