Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Her blir det simo vogn 07 fra førstemann.. og senere mistralen fra guttungen.. må vel også ha en søskenvogn.. tror det blir carena twin men en bag.. Hadde jeg hatt flust av penger så tror jeg at jeg hadde kjøpt en emmaljunga duo edge .. hehe.. syns de er veldig fine.. men har jo simon som så og si ser like ny ut.. så hadde blitt litt tullete
MintCondition Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 Vi har en OTH Urban Jungle fra før, bare sportsdelen, så skal kjøpe bag til den
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Her er det quinny freestyle 3xl og en firstwheel søskenvogn med en bag
Mrs. Bouquet Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Vi har en simo 04 modell jeg kjøpte brukt til forrige mann for å ha som sovevogn, denne tror jeg at jeg skal pakke bort og slenge på loftet. Er en skranglekasse fordi ingen gidder å vedlikeholde den. Så har vi en singel OTH urban jungle 07, men ikke babybag, så den blir brukt videre av jenta vår. Har litt lyst på¨bag til den, men tror jeg heler vil ha den klar til bruk til jenta som kommer til å være 21 mnd. når babyen blir født. Så har vi en teutonia mistral med softbag, denne skal babyen bruke når bare den skal ut å trilles, men tror jeg vil kjøpe en hardbag til den i tilfelle den blir brukt slik som simovogna. (sovevogn inne, pga. at det var vinter og kaldt og hun ikke sovnet i annet enn vogna på dagtid). Så har vi en maclaren techno XT 08 som ikke brukes på annet enn reiser når vi reiser med fly, så den teller liksom ikke. Har bare brukt den på en ferie. Nyinnkjøpet blir en OTH urban jungle søskenvogn med en babybag. Har akkurat bestilt den fra www.babyjungle.nl Blir nok denne som blir brukt mest av meg i og med at jeg skal ha begge hjemme på ubestemt tid. Så sikler jeg på en emmaljunga city cross med city bag, men har i grunnen ikke bruk for flere vogner, og har ikke lyst til å selge noen av de vi har heller bortsett fra simovogna. Men får se, blir teutoniavogna brukt som sovevogn inne kan det jo hende jeg har brukt for en "babyvogn" til utebruk også. Mye mas av en som elsker vogner og kunne hatt huset fullt.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 På lille frøkna vår blir det en Emmaljunga Mondial i fargen navy:) Den er såååå fin!
Gjest elissa2 Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Her blir det simo kombivogn, som vi kjøpte til gutten vår oktober 05.... den ser helt ubrukt ut, så føler det blir litt domt å kjøpe ny, selv om jeg gjerne villa hatt en mer "snedig" vogn til lille jenta i magen:) Har Carena sportsvogn, og den skal jeg kaste......værste vogna jeg har vært borti.............
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 emmaljunga city cross her:)
Gjest Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Bugaboo cameleon, emmaljunga classic også vurderer vi å kjøpe en easywalker duowalker søskenvogn Men hvor vi skal gjøre av alle disse vognene vet jeg ikke hehe.. Vi må jo ha søskenvogn, men jeg hadde egentlig håpet å slippe å kjøpe ny vogn denne gangen..
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Inne på barnerommet står det en Emmaljunga Edge Duo og venter på veslefrøkna Syns det er så koselig å titte inn på den :)
Nagilimia Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Jeg skal ha emmaljunga, men klarer ikke bestemme meg for om jeg vil ha mondial, edge eller citycross. Har sikkert vært nede i butikken der 5 ganger, og der er de kjempe hyggelige hver gang og svarer så godt de kan. Katalogen blar jeg sikkert i hver dag Etter jeg var å så plakaten på hvordan 2009-modellene blir, ble jeg enda mer i tvil. Hver vogn har liksom sitt fortrinn.. Heldigvis har jeg nok en mnd til å tenke på
Går for gull Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Har en emmaljunga citycross med citybag fra 06 som vi bruker igjen. like fin!!! må vel innvistere i søskenvogn også tenker jeg:) Men der er jeg veldig usikker på hva som er best.. Forslag??
Caroline13 Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Emmaljunga Edge Duo står å venter på Lille Eirik )
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 2. juli 2008 #17 Skrevet 2. juli 2008 Emmaljunga Edge Duo i fargen jungle. Skulle egentlig ha City Cross, men fikk beskjed om at stoffet var av bedre kvalitet på Edgen.. Faller ofte for salgstriks, jeg.
Mamma til en engel<3 Skrevet 2. juli 2008 #18 Skrevet 2. juli 2008 Emmaljunga edge duo i fargen svart her! ELSKER vogna! får ikke nok av den:D så fin atte;D
KuleMageIgjen Skrevet 3. juli 2008 #20 Skrevet 3. juli 2008 Har forelsket meg helt i Teutonia Spirit S3 ))
lykkelig78 Skrevet 3. juli 2008 #22 Skrevet 3. juli 2008 Easy walker sky!!!! Gleder meg vilt til å trille tur med den!
Sommerfulgen Skrevet 3. juli 2008 #23 Skrevet 3. juli 2008 Her blir det Teutonia Mistral fra vår lille prinsesse. Men skulle jeg kjøpt ny...så hadde det blitt Teutonia Spirit S3 - Hilsen Teutonia fan )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå