Gå til innhold

Hm, ut i båt uten vest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen var hos svigers uten oss, og svogern min ville ha med han og kusina på båttur. Det var ok for dem, som det alltid er - det var bare det at de hadde ikke vest med, ikke ekstra tøy (klokka var rundt 20), og i tillegg fikk de motorstopp. Vi visste ingenting før mannen min reiste for å se etter guttungen... De ble berga av svigerfar, så alt ordna seg, men det burde da være mulig å ringe å gi beskjed?? Grmf:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt ganske forbanna, ja!

Skrevet

Det er påbudt med redningsvest tilgjengelig for alle ombord i båt - jeg hadde vært rasende!!!

Skrevet

Jepp, mannen ble supersinna, og han er ikke spesielt lettantennelig. Den "lille" turen varte jo ei stund, så det var forfrosne unger som kom i land. Men det verste er jo det med vestene... alt annet er bagateller for vår del egentlig...

Skrevet

Jeg hadde blitt ei heks i en sånn situasjon altså! Er oppvokst på sjøen, og er VELDIG nøye med at man alltid skal ha redningsvest/svømmevest..

Skrevet

merkelig at det ikke gjelder alle som er oppvokst på sjøen eller i sjøkanten... Svogern er jo det han også, så det burde jo være en smal sak... Får ta han et tak når jeg treffer på han. Nå er han jo litt spesiell, men såpass må man jo tenke på når man tar meg seg ungene på sjøen:/

Blir jo det samme som om jeg skulle ta med andres unger ut på biltur uten bilbelte!

Skrevet

Jeg kan bare ikke få sagt HVOR uansvarlig det er! Hva om noe hadde skjedd da? hadde han klart å svømme i land med to unger oppå seg? hva om han hadde blitt slått bevisstløs? hva om en av ungene hadde falt over rekka? Jeg blir rett og slett skikkelig sinna på dine vegne her!

Skrevet

Takk, takk:)

Jeg er nok ganske irritert selv, men har merkelig nok ikke eksplodert i kveld, mulig jeg er for trøtt... Men som sagt, mannen tok det for oss begge. Vi er selv nøye med vest, og spesielt i små sjekter... De to mannfolka hadda garantert ikke greid å svømme i land med to unger på 40 kg hver uansett. Men, men, får håpe dette aldri skjer igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...